Kanał: agis

wides.pl 2_G35rY4LKc
BIAŁY WĘGORZ W SZKOLE
  • 4 dni temu
  • 07:14

Dzisiaj pogadamy sobie o białym węgorzu w szkole ( ͡° ͜ʖ ͡°) 2.5 like = kilo peruanskiego dla kazdego bo mnie stac ( ͡° ͜ʖ ͡°) ► Wiecej kontentu ponizej! INSTAGRAM → https://agis.yt/insta LIVESTREAMY → https://agis.yt/twitch TWITTER → https://twitter.com/agiss100 Nastepny film: dwa tygodnie od dzisiaj

wides.pl UxhpdaVCl4w
SZYBKIE SAMOCHODY SA ZA TANIE!
  • 2 tyg temu
  • 09:36

Dzisiaj pogadamy sobie o tym dlaczego szybkie samochody sa za tanie ( ͡° ͜ʖ ͡°) 1.5 like = ferrari dla kazdego bo mnie stac ( ͡° ͜ʖ ͡°) ► Wiecej kontentu ponizej! INSTAGRAM → https://agis.yt/insta LIVESTREAMY → https://agis.yt/twitch TWITTER → https://twitter.com/agiss100 Nastepny film: do trzech tygodni od dzisiaj

wides.pl xRK-EYV56Go
update 2
  • 3 tyg temu
  • 11:24

Twitch: https://twitch.tv/agis Instagram https://instagram.com/agiss100 Definicja w top komentarzu bo zapomnialem wstawic do filmu XD

wides.pl SLk3-PsZZWA
Ale podał
  • 8-3-2022
  • 16:00

wides.pl cJi1xcvmHMU
Nie wyginaj mi fury
  • 6-3-2022
  • 07:00

wides.pl tsi0HQAkpAU
Po czym jeździsz?
  • 6-3-2022
  • 10:00

https://twitch.tv/agis

wides.pl HNf0OZlt4_U
PRANKUJEMY ZIOMKA BALONEM
  • 1-1-2022
  • 11:010

Jest i obiecywany drugi film na dzisiaj, tym razem prankujemy ziomka ( ͡° ͜ʖ ͡°) Po wrzuceniu tego filmiku bede streamowac, wpadnij! Link na dole! ► Wiecej kontentu ponizej! INSTAGRAM → https://agis.yt/insta LIVESTREAMY → https://agis.yt/twitch DISCORD → https://discord.gg/agis

wides.pl PCoMHIMVfjg
SYLWESTROWY SMIECH
  • 31-12-2021
  • 02:39

Troche smiechu na sylwestrowa noc - i kolejny film dzisiaj bedzie tylko troche pozniej ( ͡° ͜ʖ ͡°) 1 like = 1 szczescie na nowy rok ► Wiecej kontentu ponizej! INSTAGRAM → https://agis.yt/insta LIVESTREAMY → https://agis.yt/twitch DISCORD → https://discord.gg/agis

wides.pl lT0Z1x6PMLA
SPRZEDAJE PSA PRZED STARBUCKSEM
  • 18-10-2021
  • 05:54

Zawsze chciales wiedziec jak sprzedaje psa? Ten material jest idealny dla Ciebie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pierwsza czesc: https://www.youtube.com/watch?v=JbCglrP5Slk ► Wiecej kontentu ponizej! INSTAGRAM → https://agis.yt/insta LIVESTREAMY → https://agis.yt/twitch DISCORD → https://discord.gg/agis

wides.pl n_nCNKEEoks
SPOSOB NA DARMOWEGO MCDONALDA
  • 11-10-2021
  • 10:14

Zachcialo sie darmowego jedzenia z McDonalda? Ten material jest idealny dla Ciebie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ciesze sie ze wrocilem do was po "malej" przerwie uwu ► Wiecej kontentu ponizej! INSTAGRAM → https://agis.yt/insta LIVESTREAMY → https://agis.yt/twitch DISCORD → https://discord.gg/agis

wides.pl 7H05gOw_l_8
Siara zamyka onlyfans
  • 20-8-2021
  • 16:00

#shorts oficjalny news: https://www.theguardian.com/uk-news/2021/aug/19/onlyfans-to-ban-adult-material-after-pressure-from-payment-processors

wides.pl wnI8HENHvP4
neutralna recenzja cyberpunk a
  • 4-5-2021
  • 21:08

neutralna recenzja cyberpunka + wejdz na discorda: https://discord.gg/agis i moze na twitcha https://twitch.tv/agis no i jescze insta: https://instagram.com/agiss100 :)

wides.pl t6gx6sUr1xg
nastolatek powtarza angielski
  • 8-4-2021
  • 01:35

to moze powtorzymy angielski? i wpadnij na discorda: https://discord.gg/agis albo daj lajka na insta :): https://instagram.com/agis

wides.pl d4NWUo5dTtU
lekko sie denerwuje bo ktos jest ode mnie lepszy.mp4
  • 21-3-2021
  • 24:00

#shorts pewnie nie dzialaja na horyzontalnych wideo ale trudno chcialem dla was wrzucic cos szybkiego ze streama :) https://twitch.tv/agis

wides.pl PbZPUW753EE
papryka
  • 28-2-2021
  • 06:53

papryka i moj stream: https://twitch.tv/agis oraz discord: https://discord.gg/agis

wides.pl VwbhMJYmNHo
leci samolocik
  • 26-2-2021
  • 10:00

slyszalem ze shorty sa teraz popularne wiec #Shorts chcialem sprobowac ok :)

wides.pl XQC7BM3Y7C8
aborcja
  • 11-1-2021
  • 15:00

jestem szatanista jak boga kocham i wspieram aborcje 8) yt juz przed publikacja ocenzurowal ten film wiec zdaje sie na was ze rozniesiecie go i tak, pomieszalem pro life z religia w celu ztriggerowania obu grup ktore maja swoje powody do zabraniania tak podstawowego prawa dla ludzi - kobiet.

wides.pl LRrZh67eCx4
WYWALILI GO Z FOOTBALL MANAGERA
  • 7-11-2020
  • 08:24

wbij na mojego discorda: https://discord.gg/agis i tak poza tym to czesc :)

wides.pl XQTx5FbxK6I
U SMART
  • 1-11-2020
  • 22:00

u smart time to stop being smart stop leave leafyisgoldfish Randomowe gry: LWZF0-ENTBQ-KL86T ZL57C-XC068-JGQK8

wides.pl P-Uty7A9eiU
update
  • 12-10-2020
  • 16:06.0000000000001

film informacyjny, bez monetyzacji Stream: https://twitch.tv/agis Discord: https://discord.gg/agis