W

Jak łowić ogromne liny na POLSKICH WODACH

Tutaj można kupić nasze zanęty i kulki proteinowe; https://allegro.pl/uzytkownik/wedkarskiiiii Mój blog:...

Przygotowania najlepszej miejscówki na LINA

Film prezentujący przygotowania miejscówki na lina Tutaj można kupić nasze zanęty i kulki proteinowe; https://allegro.pl/uzytkownik/wedkarskiiiii...

WAŻNY VLOG kulki i zanęty : wysyłka i zamówienia

Temat bardzo ważny, bo należy się wam kilka słów wyjaśnienia w sprawie kulek i zanęt. Link do profilu na allegro:...

LINY Z PONTONU NA KULKI PROTEINOWE nęcenie linów RaFish Ślimak

Wiosenne nęcenie i łowienie linów z środka pływającego. Na pewnej dzikiej wodzie postanowiłem przez kilka dni nęcić naszymi ślimakowymi kulkami...

JESIOTR 40 KG ŻYCIOWE RYBY NAJLEPSZE ŁOWISKO W POLSCE WĘDKARSTWO KARPIOWE

Wyprawa życia na łowisko kamień. W 3 osobym składzie(ja,Szupil i Kuba) wybraliśmy się na dobową zasiadkę, celem był karp oraz wielki jesiotr. Oba...

Jak zmusić liny do ślimakowych kulek proteinowych przyzwyczajanie linów do kulek proteinowych

Oglądając filmiki nagrane pod wodą, o tym jak liny jedzą ślimaki, wpadłem na pomysł aby zrobić z ślimaków kulki proteinowe, które będą przynętą...

Niszczę akwarium 500l czyli trochę zmian w akwarium

W filmie: -Geneza projektu z akwarium 500l oraz rybami jeziorowymi -Wpuszczanie raka -Wpuszczanie ślimaków -Dodanie roślin + kilku ozdób i klika...

Taktyka na duże karpie z PZW złowić karpia na własne kulki wędkarstwo karpiowe 2019

Wyprawa na karpia, tym razem celem był jakiś większy karp z wody PZW, przynajmniej taki 5kg+. Wiele osób prowokowało mnie abym sprawdził swoje...

Nocka Za Karpiem Na PZW

Mój blog: https://wedkarstwomazowieckie-rafish.blogspot.com/ FanPage-strona na Facebook-Tutaj najwięcej informacji...

Glony, zatrzymanie przez policję, NO KILL ciężka wędkarska wiosna

UWAGA TO NIE JEST POWAŻNY FILM(przynajmniej pierwsze 10 minut)-miej to na uwadze!!! Dwie różne wyprawy połączone w jeden film,pierwsza wyprawa to...

Karp na zestaw ronni rig wędkarstwo karpiowe wiosna 2019

Druga nocka za nami, tym razem Eko-Farma Żelechów . Kacper na zestawie „Ronni Rig”wypracował karpia 8,5 kg z 4 metrowej głębokości. Kacper...

Pierwsza nocka 2019 wędkarstwo karpiowe Łowisko Kamień

Rozpoczęcie sezonu za nami, a co za tym idzie - pierwsza nocka zaliczona. Wspólnie z Grześkiem byliśmy na Łowisko specjalne Kamień, dzień wcześniej...

Wędkarski maraton filmowy PODSUMOWANIE 27 filmów i 4 streamy w 31 dni !!!

Podsumowanie wędkarskiego maratonu filmowego,co roku jako twórca zakładam sobie różnego rodzaju YouTubowo/wędkarskie cele, rok temu była to 24h bez...

PRAWDZIWE ZEBRANIE W PZW Przygoda Na Rybach Januszy i Zdzichu odc.8

Kolejny odcinek humorystycznej serii, tym razem zobaczymy kilka nowych postaci. Nadszedł czas opłat kart wędkarskich, Zdzichu namówił Janusza na...

Wyniki konkursu wędkarskiego

Wyniki konkursu przeprowadzonego wspólnie z kanałem WAWędka: https://www.youtube.com/channel/UCY-N45TzsMCvwM7gz1RyNRA Mój blog:...

Jak zrobic przypon do chod riga

Karpiowy poradnik przedstawiający to jak - ja wykonuję przypony do Chod Riga. Mój blog: https://wedkarstwomazowieckie-rafish.blogspot.com/...

Najlepsze momenty cz.1 Przygoda na rybach Janusz i Pjoter

Mix najśmieszniejszych scen z humorystycznej serii "Przygoda na Rybach - Janusz i Pjoter" A nowy odcinek już 30 Marca 2019r. Mój blog:...

Spinning żywą przynętą jak łamać ustawę Polskie prawo wymaga zmian

Dzisiaj bardzo kontrowersyjny temat, pod którym w komentarzach poleci wiele brzydkich i niecenzuralnych słów, no ale jako, że w Polsce mamy od...

Akwarium 500l MONTAŻ, ZARYBIENIE, PRZYGOTOWANIA I SUM,OKOŃ, KARAŚ, PSTRĄGI I WĘGORZE W AKWARIUM

Spizgun Przygoda na rybach Janusz i Pjoter odc.6

Janusz i Pjoter wybierają się na łowisko w którym krąży legenda o pewnym Spizgunie,człowieku który odurza wędkarzy,okrada ich sprzęt po czym go...

Konkurs wędkarski 120 gum i kulki do wygrania

Regulamin konkursu: 1-Należy subskrybować kanał - WaWWędka: https://www.youtube.com/channel/UCY-N45TzsMCvwM7gz1RyNRA RaFish:...

Spławik wiosną karaś, okonie i amury już biorą

Poranna wyprawa spławikowa podczas której udało się złowić kilka ryb + kilka ujęć z mojego stawu(między innymi z rybami) Link do kanału 420 Fishing...

Ustawa o rybactwie NIE DZIAŁA NA WODACH PRYWATNYCH

Często podczas filmów pokazuje to jak łowię na 3 lub 4 wędki, łowię na spinning żywymi przynętami - a ustawa o rybactwie śródlądowym ZAKAZUJE TEGO...

Jak zrobic przypon z klipsem na białe robaki

Jeden z zaległych filmów który dopiero nie dawno odkopałem, film przedstawia to jak zrobić przypon z klipsem na białe robaki...

Co należy zmienić w PZW i jak to zrobić!!!

Na samym wstępie chce poinformować o tym, że mój okręg z swoich zadań wywiązuje się niemal idealnie, a przynajmniej wzorowo biorąc pod uwagę reszty...

Zanęta na okonie, Twister z wąsami,ochrona kotwic Life hacki wędkarskie

Film z serii "life hacki" wędkarskie, w tym odcinku przedstawiam: -Zrobienie zanęty na okonia -Tuningowanie twisterów -oraz sposób na ochronę...

Zakupy wędkarskie kołowrotek, 100 spławikow i inne

Zakupy wędkarskie z ostatnich miesięcy: Sklep Modelarnia24: http://www.modelarnia24.pl/ Spławiki: http://sharkfloat.com.pl/ Kombinezon...

ZAKAZANY SPINNING ŻYWĄ PRZYNĘTĄ wyprawa wędkarska 2019

Film przedstawia łowienie spinningiem na żywe przynęty co na wodzie PZW jest zakazane. Łowiliśmy metodą bocznego troku,a w filmie: -Pojedynek...

Jak zrobić wędkę podlodową, przynętę i inne Wędkarskie life hacki

Zimowe life hacki wędkarskie w których pokazuję jak wykonać: -Wędkę podlodową -Przynętę podlodową -Oraz wędkarską ozdobę świateczną Wpis na blogu...

Dziwny przypadek w lesie Sprzęt na okonia wiosenne łowienie okoni na boczny trok

Wczesnowiosenna wyprawa z bocznym trokiem w poszukiwaniu okoni, film został nagrany w 90% w Marcu 2019, oraz w 10% w styczniu 2018. W filmie:...

Sum na czeburaszke YouTube z lat 2012 wędkarstwo spinningowe

Film nagrywany na przełomie września i października 2018. Wyprawa spinningowa na starorzecze Bugu na której łowiłem używając czeburaszek. link do...

Kombinezon dla wędkarza – nie straszna nam wiosna, jesien, zima i nocki!

Film prezentujący kombinezon wędkarski i moje odczucia w sprawie kombinezonów. Link do kombinezonu:...

Wyniki konkursu podlodowego

Wyniki konkursu organizowanego wspólnie z "WędkarstwoPL" oraz fundatorem nagród firmą "SpinMad" Linki do filmów konkursowych:...

Jak zrobić swingera, narzuta na namiot,aromatyzowanie kulek karpiowe life hacki

Film przedstawiający jak w tani i ciekawy sposób możemy wykonać swingera, wodoszczelną narzutę na namiot oraz jak aromatyzować kulki przed wyjazdem...

Metoda żywcowa kontra feeder nocne starcie i Mięsna Łosicka Pizza

Film z archiwum, film jest połączeniem dwóch wypraw w maju 2017r i maju 2018r, z zasiadek nocnych na których łowiliśmy metodami typu feeder oraz...

Etui na telefon wędkarza i osłona na sygnalizatory brań life hack fishing

W filmiku przedstawiam to jak można zrobić wodoszczelne etui na telefon oraz ważne dokumenty i pokazuje sposób na osłonkę do sygnalizatorów brań...

Zapomniana przynęta ziemniak / kartofel / pyra

Film z serii zapomnianych przynęt, tym razem pod uwagę wzięliśmy niegdyś popularną przynętę na karpia czyli ziemniaka. Łowiłem na 3 wodach, przy...

Jak samemu zrobić sztuczna ochotkę poradnik wędkarski life hack fishing

Krótki wędkarski poradnik przedstawiający jak wykonać sztuczną ochotkę do połowu na mormyszkę. Mój blog-tutaj więcej life hacków:...

Vlog maraton filmowy, produkcja kulek i zapowiedzi

Krótki vlog zapowiadający maraton filmowy podczas którego od 1 do 31 marca 2019.r będzie wrzucany 1 film dziennie, w filmie również odpowiadam na...

Mormyszka kontra blaszka podlodowa cz.1 konkurs wędkarski w ilości złowionych okoni SpinMad

Konkurs dla widzów połączony z wyprawą wędkarską na lodzie, podczas której sprawdziliśmy się w mini rywalizacji polegającej na sprawdzeniu...

Przechytrzyć cwaniaka wczesnowiosenne ....ie

W połowie lutego, po chwilowym ociepleniu wybrałem się nad niedużą rzekę z spinningiem w ręku w poszukiwaniu rzecznych ryb, ku mojemu zdziwieniu...

Wedkarskie paczki od widzow 3

3 czesc wedkarskich paczek od widzow. Link do min-woblerkow East Fishing: https://www.facebook.com/East-Fishing-120301895305242/ Mój blog:...

Wyniki wspólnego konkursu

Wyniki konkursu organizowanego wspólnie z Wédkarstwo PL i TomFish szeryfomania ryby Kanal Wedkarstwo pl:...

Wędkarstwo na Podlasiu czarny kot i karpie na feedera

Wyprawa na którą przekonał mnie Majkel, w 3 osobowym składzie udaliśmy się na łowisko Pokaniewo położone w woj.Podlaskim Oddalone ode mnie o 60-70...

Nocka na żywca w listopadzie wd40 pochodnia jaxon zafira pilk wędkarstwo

Film z jednej z ostatnich nocek sezonu 2018. 5 osobowym składem udaliśmy się na wodę PZW w poszukiwaniu drapieżników. W filmie: -łowienie jesienią...

130 okoni na zawodach podlodowychkoleżeńskich wędkarstwo 2019

Zrobiliśmy sobie mini koleżeńskie zawody podlodowe, Wyjątkowo udało się zebrać 5 osobowy skład(Ja,Grzesiek,Paweł,Kuba,Kacper) Wyjazd/wyprawa/zawody...

Wspólny konkurs wędkarski do 15 lutego Tomfish, Wędkarstwo PL, RaFish

ROZWIŃ OPIS Konkurs wędkarski organizowany wspólnie z Wędkarstwo PL i Tomfish-szeryfomania ryby. Regulamin konkursu: 1-Aby wziąć udział należy...

Najlepsze piosenki wędkarskie TOP 5

Jak dobrze wiemy wędkarstwo to tylko "jakieś tam niszowe hobby". Chodź w internecie "branża" wędkarska funkcjonuje całkiem dobrze. Ale jak w tym...

OKONIE NA MORMYSZKĘ Z OCHOTKĄ Ogromne ilości ryb na podwodnej kamerze wędkarstwo podlodowe 2019

Chyba powoli zaczynam to czuć :P (Wędkarstwo Podlodowe) Wybrałem się na podlodówkę, na nie duży staw, celem były okonie i złowiłem około 10-15...

Znaleziona ikra ryb flaszka na urodziny Jesiotr na szprotkę wędkarstwo

Pierwsza zasiadka "2 dobowa" w 2018r odbyła się między 25 a 27 Majem, a o to film prezentujący tą wyprawę. Link do łódki którą testowaliśmy:...