LJayPL ciekawostki

LJayPL ciekawostki

Historia kanału LJayPL zaczyna się w dniu 2011-08-01 15:25:04.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 1370 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 183375051 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 721202 użytkowników.

NAGRYWAM W WANNIE?! WODNE GRY NA TELEFON!


► Więcej filmów z wanny albo gier na telefon? Strzel łapkę w górę, dzięki :D ► Rozwiń opis i bądź fajny :) ► Powiem krótko, jest tak gorąco, że siedzenie w moim pokoju jest torturą, dlatego postanowiłem oszukać system i nagrać coś z wanny! Szalony pomysł co nie? Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z filmem, który nagrywam w wannie i będą to wodne gry na telefon, albo raczej gry na telefon z tematyką wody XD ● Grupa BICKII: ● Grupa Steam: ● FEJSBUK: ● SNAP: ljaypl ● Koszulki: ● Instagram: ● SUBUJ!: ► Oglądasz: "NAGRYWAM W WANNIE?! WODNE GRY NA TELEFON!" więcej odcinków znajdziesz tutaj: ► Szalony pomysł ljay'a! Wodne gry na telefon w wannie XD ► Pozdro i serdeczny NAGRYWAM WANNIE?! WODNE TELEFON!

Najlepsze komentarze:

Aniela ... Nie obrażaj mne
felix p... Jak nazywa sie ta 1 gra
tadeusz... TY POWAŻNY JESTEŚ???!!!
Iskra H... A nagrodę za najśmiesznieszego YouTubera i najpoważniejszego YouTubera dostaje LJay!
filip S... 1 na pałagu
Kozacki... Łokieć pięta trzy kalosze, daj serduszko bardzo prosze <3 PS. Zamówiłem twoją koszulkę :D
Zuzia K... 2:24 ljay jakie skupienie
Nasza K... dobry początek ljay wchodzi do wanny
Jakub K... Fajne miejsce do narywania xdd lol xdd lol xdd lol
Konrad ... Www,,??????????
marek w... dobrze wyszło ale tak cuś nudno
Mi?osz ... Jak sie ta gra nazywa ?!?
DenPL... Mam pomysł skoro telefon w łazience to zrób komputer w publicznej toalecie ! Żartowałem ... Nie rób tak ... ;-;
DenPL... Jestem pewny że LJay + Łazienka + Nagrywanie = ECHO NA MAKSAAAAA
Krzychu... Fajny odc nagrasz raft proszę
ni opd... Bilety za drogie
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCVV5Jap818zgIDLbC3vRtIw