DanielMagical KTOŚ BOMBARDUJE OKNO PETARDAMI ! Mega Shoty


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=g8rR0R3t4f0



Najlepsze komentarze:

_ Meyer... Mega Szoty to generalnie dobre szoty robi o 1 w nocy ;)
JoK3R... BOMBARDUJE xdddd fajna nazwa
Hell Ra... Mogli wziąć petardę rakietę i wystrzelić z łuku przez okno xD
iCoM... Jak ja bym poczekał, aż okno otworzą, ustawił jakiś kurwa karabinek i im napierdalał do środka.
Kinga P... REKINIE <3
Elczapo... Teraz to się wkurwiłam xddd
Olek Mo... Ja na ich miejscu bym im to do chaty wjebal :P
asdd... DUPKU JEBANY W DUPE RUCH... jebjeb
?ysy... hahahah okno hahahahah
Cziter ... ja juz nie dałem rady siedzieć po 0000 :( tylko z całej ceremonii duchów Cox tam nagrałem
SMagicS... czm nie uzywales mojej miniaturki
WK... xd ja jeszcze nie spie xd
Remo... dodali nowy dźwiek like'ów pod komentarzem!!!
Ludi... WOJNA O URZEDNICZA.
Sebasti... Jest napisane w tytule "petadami" a powinno byc chyba "petardami" :)
Mega Shoty ciekawostki

Mega Shoty ciekawostki

Historia kanału Mega Shoty zaczyna się w dniu 2016-03-05 20:54:06.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 198 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 15968128 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 37900 użytkowników.