DRON MONTAGE | Vlog 2 Marcelek


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=_KB9Y_3cGW0



Najlepsze komentarze:

michalx... jaka piekna pogoda ;o
Bartosz... Ty myślisz ze ludzie wpisują prawdziwy wiek?
PitPitS... Przejrzałem sobie kilka Twoich filmów (jeszcze kiedyś coś Twojego sobie przypominam że oglądałem) i muszę Ci powiedzieć, że w takim wieku super sprawa, że Ci tak idzie! Jak będziesz miał już 16/18 lat, gdzie nie będziesz już miał jakiegoś gówno hejtu za "bycie gimbusem" i Bóg jeden wie za co Cie tam jeszcze hejtują to będziesz już naprawdę dużo umiał i mam nadzieję, że pokażesz klasę ;) Nie rozumiem czemu tyle łapek w dół, ale pamiętaj patrz tylko na te w górę ;) Podoba mi się twój taki styl i to, że lecisz do celu i się nie poddajesz. Jeszcze kiedyś tutaj napewno do Ciebie zerknę, trzymaj się, nie poddawaj i lecisz! Pozdro ;D
Kuba S?... 1:29 jaki model Merca ???????????? XD
Maksyma... Czy on tylko dla mnie jego Vlogi przypominają te Krzyśka Gońciarza
Jacek... nie chce byc uszczypliwy,ale drony DJI sa od lat 18
Gunegun... Idź wpierdalać szuszi
Mikso... Skąd bierzesz muzykę, jeśli oczywiście można spytać ;)
Z góry dzięki za odpowiedź :D
Michal ... Jakiego masz drona
Sniper ... Co to za nuta na początku
ADeK... Kozak Odcinek ! ??
Seatty... Jaka muzyka?
Tommy... 0:19 do 0:21 najlepszy moment XD
Seatty... Mam gorzej bo nie czytam opisu :(
iKriW... w wieku 17 - 24? XDDDDDD
Michu... zjebane ujęcia
maras X... Chujowe elo
Marcelek ciekawostki

Marcelek ciekawostki

Historia kanału Marcelek zaczyna się w dniu 2013-11-11 17:10:22.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 41 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 1611274 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 35600 użytkowników.