Idź się umyj bl4dolicy


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=wEevBvoaAYA



Najlepsze komentarze:

Davidov... Idź się uuumyj boś paskuudna xDDD
ZaysenX... kurwa idz do mycia i nie denerwuj mnie w kurwe jebany gnoju xD
ZaysenX... raz ku*wa ! do mycia !
Umi... Słyszysz, Kobra?! :P
olionn... Stachu! kocham Cię!
Martyna... Stachu w Mam talent! :D
Przerob... Kiedy wreszcie wyjdzie film, bo nie mogę się doczekać?
Ewelina... Hahahahha śmieszne
Koza Z ... Wlasnie to wyslalem dziewczynie tak samo jak Chuck xd
Pozdro dla kumatych
Tvilumi... Zęby czarne szyja brudna,idz się umuj bos paskudna
Gastet... Cześć wszystkim, wyszkolę was w jeden księżyc. Idźcie się umyć boście paskudni. Pierdolcie sie
Ania Gr... Motywuje
Daje siłę
Nadzieję
Dziękuję <3
Titan 4... Oglądałem w tym czasie streama Izaka i był ZW xD Puszczam sobie to i jest "Idź się umyj, boś paskudna" i nagle Izak "Dobra, już jestem" HAHA
Sasek... Chcemy więcej.
marekne... Prosimy o całą piosenkę :D
Czopeka... Oczy czorne
Szyja brudna 
idź się umyj
boś pakudna
:D
Luk tv... Ale głos to ma zajebisty :)
bl4dolicy ciekawostki

bl4dolicy ciekawostki

Historia kanału bl4dolicy zaczyna się w dniu 2008-12-12 01:23:02.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 62 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 17083188 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 25900 użytkowników.