ZOSTAŁEM BEKONOWYM ZIEMNIAKIEM! Fantasmazuria Bebecjusz


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=tbe2efQ8jhQ



Najlepsze komentarze:

KlebGam... pozdro z ostródy mordo!
?????... bebe fajny vlog łapka w góre
?????... bebe łał jak ty to robisz no ja nie wiem czy wiesz że pod tym kometarzem można zostawić serduszko by ratować spinery
NeseQ... masz łapę !!
Turkan... kozackie costplaye:)
Filo... Filo być zadowolony z vloga ;) i te ujęcia hyymmm. Nie No żartuje spoko vlog
Labor P... Jest git ale Betosa to bym wyciął
PawineX... Lol, głodny się zrobiłem ?
SenoGam... Super FIlm
AndZej... Się kurwa nie podzielił ziemniakiem XDXDD
Lost Gi... 1. Dostałam powiadomienie
2. Wbiłam do Bebe
3. Dałam łapę w górę
4. Obejrzałam super odcinek
5. Napisałam ten komentarz
?
K&E Fre... Świetny VLOG <3
Bebecju... Jak się podoba VLOG? :D
Ola... OSOBY Z GRUPY MAJĄ LEPIEJ ❤
Bobek... like= będziesz bogaty
kom= nie umrzesz sam
sub= zaliczysz z swoją wybraną
pomiń= umrzyj samotnie
Radek S... dobre te hipsy
m?ody g... WTF ODCINEK BEZ SPINNERÓW? XDDDDD
Shinek... Elegancko :D
Bebecjusz ciekawostki

Bebecjusz ciekawostki

Historia kanału Bebecjusz zaczyna się w dniu 2015-01-05 09:51:51.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 143 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 9256919 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 106000 użytkowników.