Kumple goldy Despacito CS:GO REMIX - LOKU


PIOSENKA NAGRANA Z ZAJAWKI I DLA BEKI. Dobijemy 1500 łapek? :O A taki remix Despacito zrobiliśmy z Linkiem :D Co sądzicie? Śpiewakami to my na pewno nie zostaniemy, ale muzyką trzeba się bawić :). Tekst / wokal: LOKU, LINEK Remake podkładu: Linek (gita
Najlepsze komentarze do filmu "Kumple goldy Despacito CS:GO REMIX":

Awatar 1234: Pozdro od taza
MICHU: Kozaczek :D
Alondris 77: Ten to nawet z despacito potrafi zrobić cudo
Jakub Jagie??o: Ja mam no ranga i uważam ze gram na poziomie kalacha (czasami siada a czasem nie)
dawos PRO: Najlepsze i love loku;D ???❤❤❤❤❤❤❤?❤
Tosia08: jaki dobry remix hahaha ja księ uśmiałam dobre Loku pozdro xD
Praise Lord NEO: Lepsze niż oryginalne Despashito.
Fabian Pliszka: Zarombiste
matriiixomax SK: Ta muzyka obraża rangę golda co to ma być bo inni sie wybili do kałachuw globali słabe
Komik Poski: O co chodzi z dzieckiem neo? a nuta zajebisra
Wik4torex: ZAJEBISE ZIOMEK! PLZ SERCE!!! (:
GumballGamer: Kurwa ucz mnie miszczu
ty kurwa lepszy od jezusa
MagiK Kinght: aty niby masz globala
Toxes pvp: Nice fajne :D
Bartek Bartek: Zawsze sobie nuce tom muze
latopek: mam s3 gram na orzelki :D
ale tylko po 7 k :C
Szymon Juchimiuk: xd nieumi grać w cs ma pół efpeesa
LOKU: Wokaliści to z nas nie będą, ale pobawić zawsze się można! :D
PS. Nie zapominajcie, że tutaj też LINEK jest =)
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=gKw0MQklkzM