92. PPŁ grupa 6. wchodzi na Jasną Górę


Na Jasną Górę dotarły 24 sierpnia 2017 r. wszystkie grupy 92. Pieszej Pielgrzymki Łódzkiej. Pątników witał tuż przed wejściem na Jasnogórski Szczyt bp Marek Marczak, administrator archidiecezji. Wejście grupy 6.

Ostatnio komentowane:


Super fajny filmik łapkę w górę dawajcie a kamerzysta na odcinku pokarze swój tatuaż? A pozatym jakie dno ja samabym nie nauczyła w 40 min psa więc szacun dla kamerzysty Zobacz »
Chciałbym zgarnąć koskę tu jest mój trade link
/tradeoffer/new/?partner=1065672548&token=-qNBwNWB
Zobacz »
Ja bardzo przepraszam - wiem, że pytanie od czapy, ale nie mogę się powstrzymać - jaką ma Pani pomadkę na ustach? Taki nienachalny, naturalny i brzoskwiniowy beż bardzo ciężko znaleźć :/ Śliczny <3 Zobacz »
Trochę mnie to wku**iać zaczyna, może jeszcze karta niemowlaka i dochód podstawowy za każde dziecko?? Kiedy jakieś wsparcie dla młodych co pracują i nie mają dzieci?? Przeginajcie już pałe!!! Zobacz »
W końcu mamy polską markę samochodową mam nadzieję że wszystko pójdzie w dobrym kierunku .To jest masakra żeby mniejsze kraje mają swoje marki samochodowe a my nie. Zobacz »
Dobrze wam tak wszystkim:) Za głupotę płaci się zawsze. Za jej eksponowanie też:> Więc się nie dziwcie, że ktoś kto robi coś tak głupiego i bezsensownego, nie otrzymuje pieniędzy na sensowne cele Zobacz »
niewiedza kto jest biologicznym ojcem? z banku spermy, mezczyzni sa tutaj albo bankomatem albo spermodawca bez zadnych praw, co za feministyczny syf Zobacz »
"biorę udział w konkursie"
1 mit potwierdzony
"Kod jest"
♥️♥️♥️
Zobacz »
Tyle ile tu będzie like ? tyle razy napisze reddit:

1.reddit
2.reddit
3.reddit
4.reddit
5.reddit
6.reddit
7.reddit
8.reddit
9.reddit
10.reddit
Zobacz »
Przed odc=? kiedy żobaczyłem odc=??? kiedy oglondałem odc.=???? po odc = a no e sesrałem się XDD ale nie na serio Zobacz »
Witam wszystkich.

Jako ze nic nie wiem o ciagnikach to prosze niech mi ktos powie jaka jest roznica miedzy 360 a tym 3P??
Z gory dziekuje.

Pozdrawiam
Zobacz »
masz jakies ulepszenia na ica guarantine?
(ten karabin maszynowy za 800)



ps. ta pompka ktora podniosles przy krysztale jest szybko strzelna i wystarczy trzymac przycisk
Zobacz »
Ci malezyjscy "hakerzy" nie byli żadnymi hakerami bo wszystkie potrzebne dane sami im podaliście xd Zobacz »
No fajne masz to mieszkanko ;D
0:50 poprostu w każdym polskim domu
Zobacz »
Jezuu wasz duet jest swietny hah ❤ Jesli ty kiedys nie bedziesz miec pomyslow na odcinki to chyba tylko dlatego ze bedziesz juz martwa haha ??? pozdrawiam Zobacz »
wg mnie to jakis przekaz ze stacji badawczej, który gdzieś nalozyl sie na fale, cyfry i litery w imionach Zobacz »
Jarek super odcinek!!! Pozdrowienia dla Was i dla dziewczyny na C-330 (to się ceni w dzisiejszych czasach taka dziewczyna, pracowita, chętnie pomaga). Czekam tak jak i inni na kolejny filmik??? Zobacz »
Jak oglądać marka:
1.wejdź w film
2.zostaw like
3.zostaw suba
4.ciesz się filmem
Zobacz »
Chłop co wrzuca o 6:15 film ze Starcrafta <3 Zobacz »
On nie jest żadnym mistrzem Polski bitwa streamerow była zabroniona dla pro więc xdddd
Poza tym jest wielu graczy którzy nie są osobami publicznymi
Zobacz »
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=VFZ_IUNe1HI


Maskacjusz TV ciekawostki

Maskacjusz TV ciekawostki

Historia kanału Maskacjusz TV zaczyna się w dniu 2010-10-20 17:24:11.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 16318 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 67374804 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 84500 użytkowników.