Naucz się sztuczek z FIFY 15 na żywo! Januszek


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=WN5JaDmdD34



Najlepsze komentarze:

G?uPi R... Przydadzą mi się na w-f
WYREWOL... podstawione xd lol
kto? ta... już wiem jak to się robi???
K1veex... Mega film czekam na więcej
Mrk?osu... co to za grubas wykonuje
pogromc... nauczysz mnie jeszcze przewroty
Kacpero... Świetny kanał świtne filmy wrzucjacie je dużo częściej mam też pomysł na odcinek z sztuczkami z fify 16
KeshiPG... 1:44 ręka xD
Stachu ... Jak sie nazywa ta nuta z intra?
Szymon ... zrobiłem rulete
Filip H... WTF. Nimi koleś ma głos.WTF
Mateusz... Oni som ze zgierz jejjjjj
Dawlogo... Ten pierwszy trik to jest podobne to elastico i to chyba jest elastico
NaHajpo... To jest fifa 14
Olzon... ruletka 3 gwiazdkowa idioto 
Marcin ... Muza z intra ?????
FerroGa... Great video guys! (Y)
Filipas... fajny film! :)
xPATRYC... Dawajcie z fify 15 ale 5 gwiazdkowe ;)