Leo Messi obraził Sergio Ramosa w trakcie El Clasico?! - LANDRI


Leo Messi obraził Sergio Ramosa w trakcie El Clasico! Co Messi powiedział Ramosowi? ►INSTAGRAM ►Subskrybuj Dzięki ;) Nie zapomnij ocenić filmu, dzięki ;) ZASUBSKRYBUJ Dzięki ;) Muzyka: Wersja instrumental Żabson Biznesmen
Komentarze:

jajadidi 44: To powiedział messi
Hipiee: "Nie którzy kibice realu domagają się kary dla messiego" no kurwa jego mac Ramos zachował się jak idiota a nie wiadomo co powiedział Messi ramosowi ale jak powiedział spier***aj albo Ty skurwysy**u to mógł łagodnie powiedzieć ale przy wyniku 4 1 takie coś to się chore robi
KaliczeQ YT: Mugł powiedziec dzienki bo musze sie odhudzac (";
Borysex Kox: ty debilu widziałeś buskets
Brudny Kalosz: Powiedzial ty pierdolcu jeden
Marcus: powiedzial real jest najlepszy
Sylwia Hoszwa: barca to największe gówno a messi to pierdolony karzeł z rudą brodą co guwno umie
Dynkovskyy: Ty Huju rozwiń












































???

































To nie do cb to mówił Messi xD
Marbab 82: SERGIO RAMOSA NIE TREZEBA ZA DUŻO SIĘ STARAĆ ŻEBY GO OBRAŻAĆ TO CO ZROBIŁ Z SUPERPUCHAREM W 2008 ROKU WSZYSTKO POTFIERDZA
Ekspert Futbolu: Powiedział daj to szamto
Mixio: powiedział : jak podrosne to pogadamy xdd
Rafa? Krukowski: Messi powiedział ty skurwysynie spierdalaj
Emwu: Nie widzę w tym nic niezwykłego, co innego jakby to był inny zawodnik ale Ramosowi się nie dziwie
LEW LEW: Powiedział ty chu**
Magdalena Mrozik: ty spierdolony hiszpańczku
Cyprian Lewandowski: Patrzcie jaki kibic srealu i lizus ss PATRZ NA TABELE LA LIGA
LANDRI: Co Twoim zdaniem Messi powiedział Ramosowi?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=xXWpJmF2dHE