Być jak Lebowski Skazany na film


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=S9P63mY6scQ



Najlepsze komentarze:

79reyne... Big Lebowski i nasz Miś to jedyne filmy które widziałem ponad 20 razy, a to chyba najlepsza rekomendacja, Dzięki za te wspaniałe 9 minut, super video!
Columbo... Nie powtarzaj bezmyślnie tłumaczenia "koleś". Aktualnym odpowiednikiem tekstu "dude" byłby raczej "ziomek" czy "ziomuś".
Karolin... Koleś miał naprawdę przeyebane, ale nauczył się mieć wyebane na to.
Krz Em... O spojlerze ostrzega się prized spoilers!
Technik... Najlepszy film w historii.
Bartosh... Haha zajebisty film musze zobaczyc go jeszcze raz. Tez mam zamiar caly czas lazic w szlafroku ale jeszcze nie kupilem
Retarde... no i kurwa zaspoilerowales
Jakub K... chce źyć tak jak koleś ;)...cieszyć się źyciem, małymi rzeczami i nieć wyjebane na wszystko.....i tak właśnie robię ;)
Czo?owi... Widziałem podobny materiał u TGWTGpl ;)
PODOBNY :) ty dodałeś dużo od siebie, a każde nowe spojrzenie na kolesia mnie cieszy :)
I love ... W skrócie miej wyjebane a będzie ci dane..
Marek K... PEDERESTY a nie pedofila!
masterl... Bardzo fajny kanał, dziś odkryłem i nadrabiam wszystkie materiały.
Stanis?... Kocham Cię koleś i twoje filmy, mam nadzieję ze będziesz miał więcej widzów kiedyś bo to jest naprawdę porządne
Marcin ... Wielkie dzięki za spoiler alert już po wypowiedzeniu go :)))))))
Er?mít... Oglądam Cię od jakichś 4/5 tyś subów i widzę że już podskoczyło ci drugie tyle :D
Oby tak dalej!
Paulina... Super materiał :) Oby więcej takich :)
Marbeli... Odcinek jak się patrzy! I jeszcze Just dropped in na końcu mistrzostwo!
luk11c4... Jak zwykle zajebisty film. Szkoda, że tak mało widzów, jak na taką jakość każdy odcinek powinien mieć po 50tys wyświetleń... Przydał by się cross z jakimś większym "graczem" na jutubie :P
Jakub B... Mój ulubiony film! Genialny materiał. Dude abides! :D
mctiggl... myślę że do pozytywnego odbioru tego filmu trzeba dojść do pewnego punktu w swoim życiu.
pamiętam że wiele lat temu próbowałem go obejrzeć i strasznie irytowało mnie że lebowskiego wszyscy dookoła wykorzystują. często pogardzają nim, mają za głupszego niż jest. facet dostaje po dupie z każdym zawijasem fabuły a los nigdy mu niczym nie odpłaca.
pomimo to koleś jest kolesiem i daje radę. nie spina się, jest wyluzowany, nie ma specjalnych pretensji.
czy można być bardziej dojrzałym?