Włącz Filmy na pełnym ekranie

I ZNÓW CIĘŻKA SPRAWA... Overwatch #51 izak LIVE


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=nZN13tYD0W4



Najlepsze komentarze:

PaVex 1... Ty masz haxy gość jest czysty
Ejxtrem... A może sie cieszył i ruszył celownikiem sb?
Konread... Ten pierwszy hax jak nic gościu wystrzeliwuje 3 strzały i ma pewność że zabił xdd, wchodzi do trupiarni i przechodzi przez nia z granatem potem rzuca chujowego nade'a
Luckas ... Zobaczył przeciwnika wychylił się i nie strzelił to są niskie rangi moim zdaniem , niektórzy strzelają dobrze ale mają słaby movment i takie drewniane ruchy :-/ Ale jak on strzela obok a to w głowę leci XD
Patryk ... Twoja twarz mnie przerarza
Czarna... Piotrek z całym szacunkiem :) ale ludzie którzy zaczynają grę tak właśnie się bawią i to nie znaczy że każdy ma jakieś haki- ja sama zaczynam i zaczynam się obawiać że też dostanę bana za to że dopiero zaczynam i drwenianie się poruszam..... może to szukanie na siłę?
PROtv 1... 2:00 koniec pierdolenia
Fevek... TA MINIATURKA






HAHHAHAHAH
SenoxTV... Czesc, Witam wszystkich bardzo bardzo serdzecznie z tej strony izak a to kolejny odcinek z OverWatch HEHE
CiugLaj... SAM MAM MOVEMENT SUPER BOTA
NIkodem... 7:17 aha...
PEPERON... Czysty był cioto
Mateusz... Jak dla mnie to gościu gra w bf4
Marcin ... Suchaj synek huj ci w dupe
Igisz... Jaka miniaturka :O
Teraz w... Aż tak serdecznie chyba nie witasz :D
KubeQ... chyba miał no recoil, a wh na pewno mieży przez 10 ścian do typków
Dawid M... Odpalcie sobie 17:42 na 50% prędkości
rotto :... też tak latam celownikiem xD (loading...) morze to ja? raczej nope
Rafa? C... izak proszę rób 3 overwatche w 1 odcinku zawsze