POCZĄTEK CZEGOŚ WIELKIEGO... FAR CRY 4! #1] reZigiusz


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=hjGWUfianug



Najlepsze komentarze:

Bartosz... najlepszy jesteś
Panda R... Kto w 2018 XD NIKT
Filip Z... Dzisiaj skonczyłem przeodzić farcry 4
Janusz ... Ja grałem w taką wersję far cry że jesteś od razu jaskiniowcem
Skrrrt... A ja dopiero wczoraj ja kupilem bo na przecenie byla xddd
Oliwier... 2
0
1
8
?
PATRYK ... Bardzo fajna gra kupię sobie
krystia... Jak ty brzydki byłeś
lelix m... Stare czasy
Pugg !... Muszę obejrzeć tę serie jeszcze raz ❤️
Jakub S... Idioto my oglądamy film na Youtube
kasti F... rezi wiem ze z opuznieniem 4 lat ale jak ten typek pujdzie odebrac telefon poczekaj az wruci .Cos sie stanie :)
Miniak ... Kto oglada w 2018
kosak 3... jak długo fapałeś ? XD
PawelKr... Kto w 2018? :D
Sasuke ... No nie wypada bawici się telefonem przy jedzeniu
Patryk ... jest taki troll ze jak zaczekać to on zabierze nas do chelikoptera i pojedziemy rozsyłania prochy matki
reZigiusz ciekawostki

reZigiusz ciekawostki

Historia kanału reZigiusz zaczyna się w dniu 2012-08-27 10:25:55.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 1103 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 844065016 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 3900000 użytkowników.