SZAŁ CIAŁ Z CHŁOPAKAMI! GTA V - reZigiusz


► Szał ciał z chłopakami! xDD Czyli kolejny już film gdzie wraz z ekipą błąkamy się po Los Santos w GTA V! Standardowo.. jeśli chcecie więcej.. ŁAPY W GÓRĘ! ► Oficjalny sklep reZiego! ► Oficjalna strona ► Wbijaj na fan page\'a! ► Szalone granie
Najlepsze komentarze do filmu "SZAŁ CIAŁ Z CHŁOPAKAMI! GTA V":

Magdalena Bielec: Kto w 2018
Krzysztof Wawryszczuk: Pozdrawiam oglądających w 2k18 pomimo udostępnienia w 2k14
Prawdziwi fajni śledzą kanał w tym przypadku Reziego.
Ja chętnie oglądam Reziego i dałem mu dzwoneczek dzięki czemu przychodzą mi powiadomienia o nowościach.
CYTRUSEK YT: Kto ogląda w 2018roku......
CYPEK PLAYER: Śpij nigdy tego nie zapomnę ahhh stare dobre czasy :) kto się zgadza może dać like :D
Sale? _: Kto z 1987
filip kornas: rezi wiesz że jest auto batmana w gta5
Szyski BezKappy: Brakuje tego starego multiego na YT... ????
Joanna K: Kto teź zauważył że Multi strasznie na Szumiego najedzał? Co coś poszło nie tak to odrazu na Szumiego który tak naprawde nic nie zrobił. (Data)
Krzysztof Kubicki: Cwel mnie nie sluha hahaha i czekoladko
Timea _tk: Kto ogląda w 2018? XD
domi vlogs: Mega video
kosak 382: czemu sie cargobob pali bo kurwa to nie serwer na modach to tak jakbybyła gruba romantyczna noc a później by martyna powiedziała reziemu że jest w ciąży a on dlaczego DEBIL
wiktoria fredo: Boże 22.54 a ja zaczęłam sie śmiać aż mama przyszła xdd
Oliver Parasiewicz: Pozdrawaiam cię Rezi
rak_owy: Kto 2018? ?????????????
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=QVj2i8Z8HDY