REZI PIŁKARZEM?! SOCCER PHYSICS! - reZigiusz


► BEZGŁOWI PIŁKARZE W AKCJI! xDD Łapy w górę jeśli chcecie więcej SOCCER PHYSICS!!!! ► Oficjalny sklep reZiego! ► Oficjalna strona ► Wbijaj na fan page\'a! ► Granie na ŻYWO! ► Mój instagram ;) ► Muzyka: Kevin Macleod ► Jou!
Najlepsze komentarze do filmu "REZI PIŁKARZEM?! SOCCER PHYSICS!":

Marta XDDD: Ja jego 3 lata po już tylko 11 tysięcy subow i 3 miliony
Mateusz Padura: lysy hitman
bartasss kk: rezi nagrasz piłke nożnom
Inga Bie?: 2:7 hahaha
Gracjan Wi?nik: Masakra!!!!popłakałem się ze śmiechu xd więcej soccer physcis
Oskar Sledziona: mama twój kalendarz
Oskar Sledziona: mama twój kalendarz
Piter Gaming: KTO W 2018?
liked 1: Te dzieci z beck flipa
JuraSGaming: Nagraj z kimś Soccer physics
Agata Kuzka: Więcej proszę ?
Filip Fornalczyk: ładnie grasz reZi
Marcin Cieszy?ski: Umarłem ze śmiechu normalnie :D
Adrian W: Kto w 2018 ?
Marcin Cieszy?ski: posikałem sie ze smiechu XD
Bart?omiej ?ygad?o: Wcale nie było ręki wcale to nie był bramkarz
Janusz Kowalski: 9:38 XDD
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=vvpLTmXkpf4