NO NORMALNIE IKSDE! | UHC YTberów #2


► Nie zapomnij zostawić pod filmem komentarza, lajkacza i suba! JAKIEŚ NONAME'Y! ^^ ► GRAFU: ► SHARKU: ► CIEPNIJ SUBA ►SERWER: blue.mc ►ZADŻEBIASTE INTRO OD TEGO GOSCIA (którego nie mogę wstawić, bo jakość się popsuje)NORMALNIE IKSDE! YTberów

Najlepsze komentarze:

K4STO... Maja nie odpisuje na komentarze, tylko serduszka daje xD
Natalia... W ogóle to obejrzałam pierwszy odcinek i tak sobie myślę kurczę chcę już następny. Parę godzin i odcinek wleciał <3 FAJNIE :)
Mangozj... MSG-Maja Shark Graf
minecra... team msg Maja Shark graf musicie wygrać powodzenia
matilol... 0 łapek w dół lol
Tesia 1... Szark Maja i Graf czyli MSG
Aga Szl... cześć jestem nowa :)
obejrzałam parę twoich odcinków i mi się spodobało ;)
ale mam jedno pytanie ile masz lat? bo słyszałam że chcesz iść na biol chem :) wiec kolo 15/16 biorąc pod uwagę ze moja siostra jest na pierwszym roku :)
Bloody ... msg-majaz shark graf tak?
jeśli tak-daj serduszko
jeśli nie-daj serduszko
jeśli nie wiesz...-Daj serduszko! xD
Hroghwa... Dlaczego na miniaturce jest "1" a to drugi odc?
Mi?osz ... Tudi05 też nagrywa
Wiktori... majasharkgraf?
Szymon ... Maja kocham cię
Przemek... m-Maja s-Szark g-Graf
Wiktor ... msg to pierwsze litery nikuw mają szark
Wiktor ... msg to pierwsze litery nikuw mają szark
Wojciec... wiem team msg bo SMG haha zgadłem
Mania K... msg maja shark graf
Filip_G... jaki txt??????
Nafeala... TEAM MSG - MAJA, SHARK, GRAF ^^
Automat... Ankieta: https://strawpoll.pl/42236
Playlista: https://bit.ly/UHC-S2E2
:)
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCgZSmcTZe-l3vnfzuYvZtRw


. ciekawostki

. ciekawostki

Historia kanału . zaczyna się w dniu 2016-11-12 20:43:16.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 0 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 0 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 12012 użytkowników.