OfficialGoldStudio ciekawostki

OfficialGoldStudio ciekawostki

Historia kanału OfficialGoldStudio zaczyna się w dniu 2013-09-08 19:31:47.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 68 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 4070145 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 32050 użytkowników.

OGS✩] You're Beautiful Now! ★ HBD Ella!


Hello ♥ Here we are presenting you a special mep dedicated to our dear co leader Ella, who is amazing for ogs and stuff! We're all thankful to you that u r helping us leading this studio. OGS grew up very fast... We have just beat today +650k views overall and whole OGS stuff wanna thank to all our subscribers! Thanks for whole your supporrt! + we also wanna dedicate this mep to Lala (Li La Larissa) cuz her bday was yesterday cx (11.10) Happy birhday to you also bae ♥ Thank you for being a honor ogs member :3 Well.. now some words about mep overall... I can honestly say this mep was the most STRESSING mep in my life ;A; I wanna thank so much to my saviours who made last time replacements! They are; Ploczek8 Victoria Airtociv x Evelina x Hottiegurlxx _d0lly [GUEST] MaDzia Night xJamieBaka MspChris530 Dorian Luv8D [GUEST] SUBSCRIBE THEM! They all deserve a lot of love ♥ PARTS; 1: Ploczek8 2: xNothing 3: Victoria Airotciv 4: 11AlanGonzalez 5: BreezyMSP 6: x Evelina x 7: Hottiegurlxx 8: MspChris530 9: _d0lly [GUEST] 10: AmericanArtist 11: 11AlanGonzalez 12: Kyoo x 13: Natalia MSP 14: Ploczek8 15: Hottiegurlxx 16: Madzia Night 17: Victoria Airotciv 18a: Hottiegurlxx 18b: x Evelina x 19: Ploczek8 20: xJamieBaka 21a: Hottiegurlxx 21b: Dorian 22: _Dolly {+ Ollibl4} 23a: Luv8D [GUEST] 23b: MSPChris530 24a: xJamieBaka 24b: Ploczek8 25: xNothing 26: xJamieBaka Birthday gurls; ... Song/artist; ask via pm {+ Pitch credit to CandyStarStudios} Programs we used; Sony Vegas, Adobe After Effects + SHOW SOME LOVE TO OGS AND COMMENT THE MEP AND SHARE ♥♥OGS✩] You&039;re Beautiful Ella!

Najlepsze komentarze:

Ella x ... My name is also Ella! OMG! But my bday is like until 3 more months. );
MisakiT... Tosz ty z Polski?? Xd
Soraya ... This made me cryyy Its legendary <3 x
mël ms... Can I please have a intro): btw add me on USA server sllayyerspirit
Cloudsk... this is amazing guys!
I don't know but this is the best thing in my life!
I love how you guys work and you need way more subscribers!
It's crazy and this is my favourite song so it's just perfect!
I hope you guys get more subscribers and I hope everyone's okay!
ash... how do u not have a million subs ): u need more this is very creative :) !
fuck al... happ bd ella
CookieM... HBD ELLA! Best wishes :))
TheSket... It's my birthday on the 1st June ;-;
Lexie H... WHERES MY BIRTHDAY ONE xD jkjk
Vitøll... IIII LOVE YOU OMF
Trindy ... U NEED MORE SUBS LIKE WHAT THE F**K :OOOOOOOOOOO
Ellz !... My names ella I’m shooketh lmao
noob1st... I wish someone could have done this for my birthday last week ♥
Blue Lo... It’s we’re beautiful sorry you got the title wrong
angxls.... OH MY FUC*ING DMEIJFKSKDJKSKS AWW IT'S SOOO COOOL O: AMAZING AMAZING AMAZING.
Kirsten... WHO PLAYS OSU ??? ONLY ME K
MilliEd... I LOVE THE SONG ???
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCOKCFG72zRHWULaBrVN1FDw