★ na żywo ★ II Zjazd Wolnościowy w Łazach Andrzej Turczyn


Transmisja na żywo z 01.09.2017 Łazy Przed obejrzeniem zapoznaj się z opisem kanału: SUB:

Ostatnio komentowane:


0:36 taka zenaduwa że Energol spierdolił Zobacz »
8:31 niebezpieczny dla zagrożenia co to znaczy ??? xDDDDD Zobacz »
moim odkryciem lipca jest marka hean nie wiedzhiałam, że polska marka produkuje tak dobre i tanie produkty? Zobacz »
Nie polecam Ci siać rzepaku po łubinie. Niby łubin dużo azotu zostawia ale jednak źle coś tam oddziałuje na rzepaki. Zobacz »
najtrudniejszym trybem są chimpsy , ponieważ na half cash można używać insta monkey konlwege pointow i kontynuacji a chimps nie Zobacz »
Kiedyś ten komentarz bedzie mial 10lat



















a ty zostawiając like , bedziesz mial wspomnienie
Zobacz »
11:23 według mnie to trochę Chevrolet Corvette Zobacz »
10:00 pokazałeś klucz,prawdopodobnie od blokady skrzyni biegów Zobacz »
Fajny film. Od jutra mogę oglądać streamki bo jestem na wakacjach i nie mogę oglądać bo jest słaby zasięg internetu. Ja nie mam Focha ale na HE to chyba fajna zabawka. Pozdrawiam Zobacz »
HALO MIAŁY BYĆ 30-MINUTOWE FILMU #Hatfu #2D Zobacz »
Siema
spoko filmy, fajnie sie je ogląda i przez ciebie zacząłem grac w snowrunner i w farminga
Pozdro :)
Zobacz »
Już tego słuchać nie mogę... Niedobrze się robi przez ten PiS. Co by statystyk nie psuć, zamiast wyłączyć film to go wyciszyłem i zostawiłem w tle, oczywiście łapka w górę i komentarz dla statystyk. Zobacz »
Niby 8K jest w tej chwili ciekawostką ale tak było ze wszystkimi rozdzielczościami. Prawdopodobnie we wtorek przyślą mi wersję "ultra" i też przesiadam się z płaskiego S7 Zobacz »
Samsung zawsze słynie z dobrej jakości video. Chyba tylko Apple może z nim konkurować w tej materii. Zobacz »
1:04 zna ktoś ten remix Madonny? :P Zobacz »
A CZY POLSKIE MUZEUM JEST W NIEMCZECH. TEN CO ZROBIŁ TE MUZEUM. MA NATYCHMIAST OPUŚCIĆ POLSKE. CO TO ZA ŚMIEĆ ANTYPOLSKI Zobacz »
Szkoda że już nie ma tego kontentu z kamerzystą w szopie

Kto tak uważa też to niech da
?
Zobacz »
Nie ma to jak wrócić o 5 z roboty, przespać się 5h i na dzień dobry zobaczyć Twój odcinek z Metina na modach i to GODZINNY, jesteś wielki :D Zobacz »
3 i 4 - rezonuje. Takie osoby mam już w swoim życiu i to moje dwie przyjaciółki ? rzeczywiście jedna mnie dopinguje, żebym na stare tory nie wróciła a druga ma bardzo dużą wiedzę duchową ?? Zobacz »
Jokuś dzisiaj wyszedłeś jakbyś zdał tydz temu prawko na lawety!!! No nie mogę się nauczyć Ciebie za sterami i na skupie. Pozdrawiam!!! Zobacz »
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=kR-HOQLVDLM


Realsoldat ciekawostki

Realsoldat ciekawostki

Historia kanału Realsoldat zaczyna się w dniu 2015-09-23 19:00:35.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 18 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 76172 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 10500 użytkowników.