Ksiądz Antonii MASAKRUJE pseudo RAPERÓW i uczy ich prawdziwego rapu


Ksiądz Antonii MASAKRUJE pseudo RAPERÓW prawdziwego

Najlepsze komentarze:

SKONY B...Dzwonili z SB Mafii, chcą ich przyjąć do składu xd
___ ___...Ten kto pisze scenariusze do plebanii ma nieźle na bani xdddd
Vladimi...i tak rapsy lepsze niż 90% polskich rapsów xd
As Care...''Żeby wszystko było jasne" XD
Adrian ...razem jaraliśmy fajki za śmietnikiem hahaha
Son Uko..."kij z wami" weźcie kurwa to z pieniędzy podatników szło...
Son Uko...Dzielnica w tulczynie xD KPINA! xE
Beret...XDDDDDDDDDDDD
SebojMe...Ks. Jakub Bartczak to się z nich śmieje mistrz jest tylko jeden :)
Rynszto...legenda głosi że oni nagrywali tam z tede diss na peje
marcin2...do Stepu sie nadaja
Rygielj...Ksiądz Antoni-A gdzie tu miejsce dla Chrystusa?
Chciał dać go do tych raperów? xd
RUDY z ...co za leszcze XDDD
Eric Fo...SB Plebanija w natarciu
janikti...4:03 - co za szpieg??
___ ___...Rappin' for Jesus
Alco Vl...Może mi ktoś wyjaścni dlaczego ja tego nie oglądałem i miałem Plebania za tania opere mydlaną?;d
Najleps...5:13 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
arekis7..."Razem jaraliśmy fajki za śmietnikiem' XDDDDDDDDDDDDD
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCzse4TlNl4MjB7UkYeZKChg


xoxo ciekawostki

xoxo ciekawostki

Historia kanału xoxo zaczyna się w dniu 2011-08-29 15:45:39.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 234 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 21034225 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 18525 użytkowników.