Agro4You ciekawostki

Agro4You ciekawostki

Historia kanału Agro4You zaczyna się w dniu 2012-12-29 20:53:53.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 161 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 4078422 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 13300 użytkowników.

Opryski 2017 GoPro4] Valtra T131 HiTech & Amazone Uf 1501 & FT...


☆Wystąpili: • Valtra T 133 Hitech [Moc: 141/170km ] & Amazone FT 1001 & Amazone UF 1501 Lance 24m Moje Wyposażenie Panasonic Lumix G5 Lumix 14 140 GoPro Hero 4 Silver Velbon Sharpa 600r Obróbka:Sony Vegas 13 ♫Muzyka: Ścieżka dźwiękowa, nie jest moją własnością, i nie roszczę Sobie do niej żadnych praw autorskich. Pozdrawiam AGRO4YOU Copyright © AGRO4YOU 2017

Najlepsze komentarze:

Drako... Przepiękne widoki
Perkins... Podasz muzyke proszem
BocieK9... da ktoś suba załoźyłem sie z kolegą plss dajcie!!
Bulbu? ... agro mam link do goscia ktory ci ukradl tem filmik i podzysl sie ze on go nagral
link: https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=%23&ved=0ahUKEwjH1fT49YXVAhVCYZoKHUAgD7sQxa8BCCEwAQ&usg=AFQjCNF1sHlk2z9QIx28jtvfnGP_UlkifA
ale filmik zajebisty <3
AGRO Za... Super sub i łapka dana zapraszamy do mnie
Podlejs... Piękny film leci sub wpadnij do mnie na rewanż
Casepum... Zawalisty filmik tylko u ciebie jest taki klimat
Zapraszam do siebie łapa w górę i Subskrypcja!
Pozdrawiam.
Mateusz... Ten Mały zbiorniczek co sie wlewa opryski to jakis mieszalnik? moze głupie pytanie ale nie widziałem nigdy takiego opryskiwacza
Guziol5... Świetny zestaw jak i film! :)
Podoba się ^^
Sz Za... piękny sprzęt
ibip78... Świetnie to wszystko razem wygląda <3 !!!
Pozdrawiam
Dawid H... Powiem ci tyle gościu robisz zajebiste filmy wszystko w opisie jest nutki epickie engine sound też czego chcieć więcej ........?
My claa... łapka i sub! kozak film, wpadnij i oceń moje ?
Agro Bi... bardzo ładny film, ile valtra ma km
Mateusz... Film zajebisty :D Oczywiście sub :D Mam pytanie. Ile dajesz azotu w czystym składniku ? Jakie dawki i jaka forma :)
TheRolt... no no film świetny i sprzęt konkretny sub i lapka leci wpadaj do mnie sub i łapka mile widziane
lukison... nie wiesz może jakie środki były stosowane? Głównie mi chodzi o odżywki? pozdrawiam i czekam na odp
Polish ... Super film:)
SUB i łapka leci;)
Zapraszam do siebie
Pozdrawiam:D
DH ride... Fajny zestaw. Ładne kawałki tam macie ;)
Agro Sp... super film, lapka w gore, pozdrowionka :)
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=Xp8ZdCS8V54