Tibia 3 taski jednocześnie! Meriana Gargoyle Cave 350k/h!

SOCIAL MEDIA: ►Facebook: ►Grupa Facebook Miśki Kastiego: INNE: ►Mój drugi kanał: ►Twitch: ►Instagram: ►Koszulki: KONTAKT: Współpraca KastiTV, Dieta: Zapraszam do subskrypcji mojego kanału.Tibia taski jednocześnie! Meriana Gargoyle 350k/h!


Najlepsze komentarze:

Barbara... zajebisty filmik masz pojęcie co robić i mówić w danym momencie wlaśnie mi się przydaje ta o to chwila expa :D
Nofkil ... Na pytanie czy da rade expic palkem ? Oczywiscie wystarczy zabrać Burst arrowy + Great fire ball kilka fire bomb (wrazie czego) robić tak zwane crlicle czyli kółeczka

Na godzinny hunt moim 50 palkiem 85/80 zabieram :
150 gfb
5 fire bomb
Około 600 burst arrow
1 stealth ringa
Taskinod grizzly adamsa czyli
Gargoile
Stone golemy
Przydatne przedmioty :
Dla magów / druidów
1 energy ring
Dla paladyna , maga , druida
Polecam zrobić
Blue legs questa
BLUE LEGSY ważą jedyne 18.0 oz co pozwoli zabrać więcej GFB i innych supli
Czeszko... fajny filmiki robisz o taskach
Pan Cha... Fajnie, że wróciłeś Kasti. Pozdro mordo.
Bartixo... @KastiTv wiesz może gdzie mogę skillowac Paladynem jak mam już 120 dist??
Peps qu... Jak myślicie drodzy tibijczycy, knightem 55 lvl o spoko skilach, da radę chociaż 200k/h wyciagnąć?
Pawe? M... siema
Czempy... jak Ty Kozak jesteś normalnie :D dziś widzimy się na strimie :D piona mordo :d
ikarosi... Witam wszystkich :)
MrPunis... magicznymi sie najgorzej gra. Tylko knight lub pall
?ukasz ... A jak z dostępem do tego miejsca, trzeba jakiś quest wykonać?
Dummuc... szkoda ze nie mam premki juz :(
Mado... A poradniki cos typu ,, gdzie expic'' ,,najlepszy exp na lvl" ? :)
bialy v... Filmik nagrany ma moja prośbę ;)
Czeszko... pierwszy :D
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCBpP8ZWsNKVhlUJbKWwafoA