Kajo ciekawostki

Kajo ciekawostki

Historia kanału Kajo zaczyna się w dniu 2010-12-22 01:23:47.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 204 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 3479128 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 10400 użytkowników.

NOWY SUEZ 6 FLAG Czy to ma sens? BATTLEFIELD 1 CTE


Nowa aktualizacja środowiska testowego do Battlefield 1 wniosła zmiany na mapie Suez. Od teraz nie ma ani 3, ani 5 flag, bo jest ich aż 6. Jednak czy to ma sens? Czy mapę da się naprawić, a jeśli tak to jak? Sprawdźcie mój materiał. ________________________________________________________ • • • Nie bądź jajo, subnij sobie KaJo • • • • • • Facebook • • • • • • Potwittujemy? • • • • • • Dodaj mnie na ORIGIN • • • Nick: lKAJOl

Najlepsze komentarze:

nycekch... Material warty obejrzenia, nie jestem jajo wiadomo subuje Kajo:) przegralem 298 godzin w ta gre level 90 zaraz bedzie, caly czas dobrze gra mi sie w battlefield 1 smialo moge powiedziec ze najlepiej. Odnosnie samej mapy suez jest specyficzna tak, jest liniowa i w przypadku bardziej ogarnietego jednego zespolu drugi zostaje zepchniety nawet nieraz do samej bazy jednak mozna ugrac dobry k/d snajperem bo mnostwo kryjowek i wsparnoldem z racji wybuchajacej pierczarki na magnes no i nie ograniczonej amunicji. Suez jest w mojej opini mapa dla albatrosow o wiekszym skillu bo wpolnie z calym zespolem mozna utworzyc zwarta linie frontu praktycznie nie do przejscia. Jezeli chca zmieniac ta mape w porzadku jesli nie zmienia tez w porzadku bo co przez jeden dla kogos zjebany suez nie bedzie gral w bf-a1? good joke...
johny t... ja lubie tę mape poniewaz mam na niej najlepszy killstreak 49:1 lecz jak przeciwna druzyna atakuje od punktu e na b JESTDOBRA TO BARDZOCIĘZKO WYGRAC.
?ukasz ... Dzisiaj nawet grałem SUEZ i był bardzo wyrównany mecz, było 983-1000
?ukasz ... Ja tam Bardzo lubię mapę SUEZ
My?liwy... W Ogóle wszystkie te pustynne mapy są do dupy, nigdy nie mam pomysłu na rozgrywkę na tych mapach.
Ultimat... Ja tam nie lubię lasu argońskiego.
zabujca... Ale w behemotach o to chodzi żeby zmieniły losy całej bitwy, po to zostały dodane do gry.
Szlacht... 3:10 wy też go widzicie?
Gargame... mi sie grało dobrze zawsze i najlepiej zwiadowcą bo jak powhodzili na dach to marzna był fajny młyn zrobi
MARCINN... Mapa Suez bardzo fajna szczególnie na trybie dominacja a na podboju powinny doda 2 punkty ,jeden po lewej drugi po prawej od punktu C zeby rozciągnąć mapę na boki a na każdym punkcie dodać kilka budynków które pomogą w osłonie i przejmowaniu punktu.A jeśli chodzi o przestrzenie pomiędzy punktami to powinna być zmożona burza piaskowa i dodane kilka osłon bo zwiadowcy maja ułatwione zadanie w zabijaniu żołnierzy przebiegających z punktu do punktu.Dice coś robi to dobrze że poprawiają grę tak jak w Bf4,CTE to też fajna sprawa a dziwne że od razu nie wyszła z premierą.Kajo sub za sub pozdro
pronqe... Jakoś 10 lat temu DICE nie miało problemów ze stworzeniem dobrych map a teraz błagają ludzi o pomoc, ja pierdole... Jedyne wyjście to zwolnić tych kretynów co są odpowiedzialni za te wszystkie chujowe mapy i zatrudnić osoby kompetentne.
Krzemyk... Fajnie się pierze na B, C, D
Ka?misz... W podboju się zgodzę ta mapa za przeproszeniem jest zjebana ,ale do szturmu jak dla mnie druga najlepsza mapa właśnie do szturmu.
Elf0424... Dla mnie najlepsza mapa do szturmu XD
Luvczen... B i D tam lubie ")
Dawid W... Ja nawet lubię tą mapę
Adam No... Mam pytanie może głupie , ale czegoś nie ogarniam , jeśli kupiłem bf deluxe to dostane dodatek nie przejdą za darmo czy muszę kupić
Kerper... fajny odc kajo i wbij te 10k sobow xDD pozdro ;)
Simon B... Powinni zrobić jedną flagę na tym zniszczonym statku.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=JoflzvQs4rM