Daily VLOG USA 22/02: zakupy + ukulele. AncyMoon


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=SPPGFoh3Bhc



Najlepsze komentarze:

Mateusz... Czemu jako aupair nie pojechałaś na wakacje?
KasiaWl... Ukulele , no cos ty , jakie jeszcze masz talenty , super
Olga Sz... Przysięgam, że dzięki Tobie podjęłam ostateczną decyzję, żeby wyjechać na au pair do USA! Jesteś genialna ! :D
rvbcia... Czekam na cover im yours w wykonaniu Twoim i N, tak jak na insta tylko pełna wersja :D
Wojtek ... Planujesz zostać w USA na stałe? 
Klaudia... Jaki masz telefon? :D  Super vlog! :D Więcej takich! :D
Paul Ph... Zajebista chata. Co to za AMG?
Klaudia... Boże kocham cię! Masz mega pozytywną energię, którą zarażasz jeszcze zanim zdążę obejrzeć filmik. Uwielbiam jak chodzisz po ulicach Nowego Jorku i pokazujesz jak tam wygląda. Chciałabym się tam wybrać na studia. Może zrobiłabyś filmik z zaletami i wadami mieszkania w Nowym Jorku? :) <33
YouTube... Aniu, jesteś genialna :D
Julia... słyszałam że  ponoć ip w usa jest tańszy, tak sie skłąda że moja ciocia mieszka w usa ale jak sie pytałam to nie wiedziała o co chodzi xD, mogłabyś mi powiedzieć średnią cene ip 5s/5c? btw filmik pozytywnyjak zawsze :) :) 
bezpiec... Daily blogi były by super^.^a tak po za tym rewelacyjny jak zawsze filmik
Natalia... Jak ja uwielbiam Ciebie i twoją pozytywną energię :D pozdrawiam z Podkarpacia, gdzie w tym momencie jest piękna wiosna :)
hejtupa... Ale super to ukulele, spróbuj może Jason Mraz - I'm Yours :D 
tmike19... więcej, częściej :)
AncyMoon ciekawostki

AncyMoon ciekawostki

Historia kanału AncyMoon zaczyna się w dniu 2014-06-27 22:32:52.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 59 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 1670591 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 13100 użytkowników.