RadoXRadowity ciekawostki

RadoXRadowity ciekawostki

Historia kanału RadoXRadowity zaczyna się w dniu 2017-03-11 23:23:27.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 283 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 8780600 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 152000 użytkowników.

UWAŻAJCIE NA BOTY I PODSZYWKI!


► Podobał się film? Zostaw łapkę w górę! ► Kup CS:GO ► Kup sobie koszulkę z Grotto To już najwyższa pora nagrać takiego vloga... Chcesz więcej? Sprawdź: FB: instagram: twitch: www:

Najlepsze komentarze:

Terror ... Dziekuje za Pomoc!
HyperX... przynajmniej w cs nie masz takiego refleksu
pawe? s... dzięki z info
Definit... 1. Wpiszcie w yt "izak live" 2. Zgłoszcie te boty!
ZaQu... Izak a co z givaweyami na grupie Dziki Izaka ?
KubaGam... Ok spoko usunął kanał albo youtube mu usuneło :D
Minish... Ja tam uważam na bot... w LoL gdy support jest crazy
pawli44... Pod tym filmem czysto :-)
GD CRAZ... przez takie osoby już trudno oscamowac jakiegoś 9latka ze skiniow
Michal ... Izak nikt cie nie okradł zrobiłeś to sam żeby wyłudzić dotacje !
Lelouch... Czemu po łzach zacząłeś nagrywać vloga? :C
michu 1... tak widziłam bota który podszywał się pod ciebie
ola kol... troche za późno to wstawiłeś
V4NDAST... Kto jest głupi to daję się nabrać.
keneb... wymienisz sie ? izak
Kvba... Ludzie, co zrobić żeby lepiej grać?
Bo na botach na godzie ledwo zabijam i mnie boty kickują...
Micha? ... Myślę, że najprościej po prostu zmieniać raz na tydzień awatar ;)
Shack3r... A tu kolejny bot xd
TypowyW... Izak nagraj Taktyczną Ruletke !!! Pliss
Sk0lzki... Podludzie xD
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=jqExMXiAFBc