Cartagena Perła Karaibów : Zwiedzamy Kolumbie DG


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=cPODyy7SGFo



Najlepsze komentarze:

el gato... PLEASE..DONT..WRITE...
ANY MORE...KOLUMBIA..
IS...COLOMBIA !.
Ten Nie... jezyk masz bardzo ubogi niestety
Podró?... Kolumbia to najlepszy kraj w całej Ameryce Południowej. Zapraszam do siebie
Barbara... Twoje filmy są bardzo ciekawe.Z ogromną przyjemnością je oglądam,odbywam podróże,których w rzeczywistości nigdy nie odbędę.Obejrzę wszystkie filmy,cieszę się,że zostało mi ich dużo do obejrzenua,bo niedawno odkryłamTwój kanał.Pozdrawiam.
Malwina... Jakie ty masz ciekawe życie ?
Marchew... Wspaniały filmik. Uwielbiam takie miejsca, jak ta twierdza, a zwłaszcza te podziemne tunele. Fajnie by coś takiego zobaczyć na żywo. W Kolumbii jest taka piękna rzeka, Cano Crystales. W okresie od września do listopada rozkwitają glony, które dają niesamowite wrażenie, tworząc kolorową rzekę. Może kiedyś będziesz miał okazję zobaczyć :)

Pozdrawiam
Caiman ... Witam i ciesze się, że mogę zobaczyć Twój film. Bylem w Cartagenie kilka razy, jak i w Santa Marta i Barranquilla(skąd pochodzi moja dziewczyna i Shakira :) ) Tak Shakira pochodzi z Barranquilla i nawet zna się z Mile :-)
Jeśli chodzi o złodzieji, to tak i owszem ponieważ w Cartagenie w 2003 roku policja wiedziała o około 60 uzbrojonych gangach tylko na terenie Cartageny. Jest to drugie najbardziej niebezpieczne miasto w Kolumbi zaraz po Medellin gdzie wciąż jest tam centrum narkotykowe Kolumbii.
Problemem w miastach Kolumbijskich są porwania i mimo wszystko trzeba być ostrożnym wieczorami, zwłaszcza jeśli chodzi się samemu.
Niedaleko Santa Marta jest posiadłość Bolivara. Piękna sprawa ale oczywiście taksówkarze zawsze będą chcieli zetrzeć nawet pocztówka stawkę niż obowiązuje. Najlepiej przed każdym wypadem taksówką za miasto warto spytać w hotelu ile może kosztować wycieczka tu czy tam.
Troszkę dalej od Kolumbi, na Morzu Karaibskim, troszeczkę na wschód od Nikaragui leży mała wysepka San Andres (nie mylić z San AndreAs). Polecam hotel Cocoplum przy samej plaży i bar z super sterami po lewej stronie od hotelu na plaży. Jak wszędzie, w całej Kolumbi kupę naciągaczy, wiec warto zapytać o to, co nas interesuje kilku a potem zrobić zakupy. Ja miałem ułatwione sprawę, bo Mile jest Kolumbijka i dla niej wszędzie, nawet w Bogocie ceny zawsze są niższe ;-)
Pozdrawiam serdecznie i miłego wypoczynku ;-)
Tomasz ... Co sądzisz o szukaniu lotów przez Google? Np. coś takiego: https://www.google.pl/flights/#search;f=WAW;t=CTG;d=2015-01-29;r=2015-02-02;sel=WAWAMS0LO265-AMSPTY0KL757-PTYCTG1CM161,CTGPTY0CM154-PTYAMS0KL758-AMSWAW1KL1365;q=warszawa+cartagena . Wydaje się dość drogo. Myślisz, że szukając biletów na inne sposoby udałoby się polecieć o wiele taniej?
P.S. Fajnie by było gdybyś opowiedział coś o nauce języków. :)
Doro K... Bardzo ciekawe relacje z podrozy. Fajnie sie oglada, lepsze niz program w TV.  Az zazdrosc bierze i podziw dla Twojej odwagi .
Iga Kar... Mam pytanko: czy bez znajomosci hiszpańskiego mozna onalezc sie w Ameryce południowej ? Sporo ludzi zna angielski?
Mario... Kolejny dobry vlog, bardzo miło sie ogłada, pozdr.
Joanna ... Twój punkt widzenia współczesnego świata jest bardzo interesujący. Ja również uważam, iż w życiu najważniejsze jest, aby być szczęśliwym bez względu na opinie innych ludzi oraz media masowego przekazu. Życie jest tylko jedno!!!
Feliz M... I teraz wiem gdzie nagrywałeś film #6 , szczęśliwego Nowego Roku, pozdrowienia z Częstochowy.
xPopkin... Czy technik informatyk (dobra znajomość javy,php,jscritpu,c++) może pracować za granicą jako programista bez inżyniera?
Tom Pil... Lubię oglądać Twój kanał ,bo filmy sa długie ,ciekawe i świetnie filmowane.
Komentarz jest również na poziomie a jest on często wadą w innych filmach
tego typu.Pozdrawiam
Arek Ku... Kolejny ciekawy film. Czekam na kolejne materiały. Pozdrawiam
Tomek T... Jestem pelen podziwu dla Twoich podrozy. Wiem ze bylems w wielu miejscach i jak widze, wzasadzie podrozujesz samotnie, moglbys powiedziec jakie wedlug Ciebie ma to zalety ( samotne podrozowanie ) ?? Pozdrawiam
uk574... Oki, obejrzalem.
Sam poruszyles temat popularnosci Azji vs Am Pd, ale jeszcze zanim to zrobiles wlasnie tak sobie myslalem, ze Twoj vlog, to chyba pierwszy vlog z tego kontynentu jaki ogladam/alem. A z podrozy po Azji naprawde sporo tego juz jest. Sam ogladam chyba juz 3-ci i generalnie mam wrazenie, ze ludzie chodza jakby tymi samymi sciezkami - ktorys raz juz wylapalem, ze dosyc masowo powtarzaja sie miejsca i atrakcje mimo w sumie tylko 3-ech vlogow. Moze wiec to po czesci moda, moze po czesci troche dalsza odleglosc... i w koncu opinia o bezp? Moze ludzie na pierwszy ogien biora Azje, a dopiero pozniej rusza do Am. Pol.
Ja w ogole mam wrazenie, ze takie wielomiesieczne podrozowanie dopiero teraz staje sie popularne wsrod Polakow (niektorzy juz sie wzbogacili, inni pracuja zdalnie, jeszcze inni maja dosc wszystkiego). Choc z 2-giej strony moje wrazenie moze byc calkowicie mylne i wynikac z upowszechnienia sie wszelkich vlogow i blogow - bo osobistych dosw. nie mam :)
36:36 - swietny przytulny parczek wsrod ciasnej kamienicznej zabudowy.
47:08 - w tym stylu mogliby Gdynie rozbudowywac, juz teraz ma taki "bialy" modernistyczny klimat :) Ogolnie ciesze sie, ze chronimy wybrzeze, jest las i wydmy - ale jedno takie spektakularne nadmorskie miasto z wiezami by nam sie przydalo.
Johnny ... świetny vlog, pozdrowienia z Poznania i Szczęśliwego Nowego Roku :)
uk574... Lubie Twoje filmy, 40 min porzadnego materialu - nie rozdrabniasz sie i nie dzielisz na jakies 7 min czesci :)
Kinetyk ciekawostki

Kinetyk ciekawostki

Historia kanału Kinetyk zaczyna się w dniu 2015-09-20 17:44:02.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 620 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 17358784 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 105000 użytkowników.