Najbardziej zaskakujący folder w życiu Bastinelli RED Folder - KnivesPassion


Nóż włoskiej produkcji za 1000 zł zrobiony z D2, czy to ma sens ? Sami się przekonajcie ;) Strona Bastinelli Knives: Instargram: Facebook: Jeżeli film Ci się podobał to zostaw łapkę w górę, a jeśli masz jakieś pytania to napisz komentarz lub na W
Komentarze:

Krul Mateusz: Hah. Świetnie powiedziane: "Ta stal jest za tania (...)". Kupujesz nóż za tysiaka i oczekujesz rozreklamowany SxxV, tymczasem D2 będąca znacznie tańszą alternatywą - radzi sobie równie świetnie. Oczywiście D2 to nie tańszy odpowiednik, czy też zamiennik, a zupełnie inna stal - spisująca się na codzień porównywalnie dobrze.
Miałem RATa z D2, który nie wymagał jakieś szczególnej opieki, wystarczyło po każdym​ użyciu przetrzeć czymś ostrze. To nie jest tak, że nóż łapie rudą od samej wigoci w powietrzu jak niektórym się wydaje ;)
Jeśli chodzi o właściwości, to jest to bardzo dobra stal na nóż. Myśle, że jedynym problemem tej stali jest fakt, że nie daje tego poczucia ekskluzywności, nie uzasadnia tak mocno słuszności zakupu drogiego noża. Skoro istnieją noże za 500zł z D2, to po co wydawać tysiaka na nóż z tej samej stali?
Knifes Collector: Bardzo fajna recenzja i bardzo fajny nożyk! Gdyby nie delikatna presja, że w moich filmach trochę Ciebie czuć to bym sobie go napewno kupił ;) Nie wiem dlaczego tak jest, ale jak sam krąże w dżungli nożowego internetu to większość noży wydaje mi się zbyt brzydkie, zbyt słabe, a jak oglądam Twoją recenzję to sobie mówię "Jakim cudem ja tego noża wcześniej nie widziałem ?!" "Chce go" Kończąc ten wywód, jak zwykle kawał dobrej roboty i oby tak dalej! aaa, i mogłeś tak fajnie zaakcentować to merci :D czyt. MEHSI :D Pozdrówka!
Gal Anon: ja nie wiem jak tak może być że taki super Youtuber ma tylko 21 207 subów powinien mieć 21 207 000 albo hociasz 210 207
Marcin: Ty każdy nóż podobnie chwalisz . Chcesz zostać ninją ;)
Może napisz do varmsa i niech ci wyślą nóż bo mają ciekawe ze stali D2 z pochewka ze skóry i kosztują do 200 zł . Przetestujesz i nagrasz recenzje bo maja różne opinie .
Strona varmsa /
Allegro noże varms /listing/user/listing.php?us_id=41577233
Karol Bednarz: fajny nusz
Mateusz Blicharski: Ten test robi wrażenie
Tom Pro: czemu on tak dziwnie mówi na początku filmu?
Pawe? Kaczorek: Co myślisz o nożach viper ? Ostatnio pojawiły się na noże świata i dosyć ciekawie wyglądają oraz są zrobione z przyzwoitych materiałów
MSF: Super recenzja, powoli przekonuje się do stali D2 xD
Dorog: Kumplu szyby samochodowej nie wybijesz bo są oklejone co nawyzej pajączek na niej wyskoczy :)
Wo?? do piek?a: Zarąbisty film łapka w górę bez zastanowienia :)
AntKnife: Super film :) Zarombisty montaż nie wiem jak ty to robisz ale twoje filmy są epickie ;)
Trzymaj tak dalej !!!
ping pong: kiedy recenzja grubasa od vicka
Karol K: Zgadzam sie z tobą w 100% zaskakujący nożyk
Swallow Knives: zajebisty test ;)
Kamil Syska: Mówię szczerze film na poziomie.
Semol: Siema,a ile masz lat,że podpytam? :P
Pixel Luk: kozacka cena :(
Mecha Jaraxxus: Jak o niego dbać żeby nie zardzewiał?
Marcin Dracz: Otwór nie dziura
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=mACNl9PDLrw