LLAMA IN MY LIVING ROOM Najlepsze komentarze - Alan Kancik


▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ Rozwiń ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ▄ ──────────────────────────────­──────── DOBIJEMY 2000 ŁAPEK W GÓRĘ? ──────────────────────────────­──────── ● Grupa na FB: ●Fanpage: ● Prywatny profil: ● Snapchat: Turkan_6 ● Instagram: ●Musically: Turkaneł
Najlepsze komentarze do filmu "LLAMA IN MY LIVING ROOM Najlepsze komentarze":

Mangle: #Lama
Kto? Lub Co?: #lama
Shuffle Nelcia: Wstawiłeś to w moje urodziny :3
Wikkul Vlog: Kto z Polski XDDDDDDDDD
Zarbuzowani xD: Jestem na 1:07 XDDDD POZDRO JA
Nata Lata: ty jesteś 2D?
Emmciaa: Nie chce być nie miła, ale za co ty człowieku masz suby? Nagrywasz filmy jak ogl kogoś film (angielskiego youtubera) pozdro xd
BamboDestroyer: Yeaa xD jezus chrystus moje drugie konto i ja cebulak Kto Z polski!!!!
Winter Schizophrenia: Nie kocham swojego kraju.
DARNY NIE MARNY: Polaki dawć laki
Kuba anonim kuba: TURKAN DAJ TURKACZA xD
WIKTORIA OFFICIAL: Ta piosenka przyniosła sukces w polsce tylko dlatego że gdyby tą ją przetłumaczyć na nasz to to naprawdę nie ma sensu xd..
redbat 2000: Kto z Polski
Wisieenka_6: Ja tą piosenką koleżanke sprankowałam przez sms-a ile było śmiechu
Owelka YT: O cześć Turkan ty tutaj? xD

Llama In My Living Room!!!
Jestem Polakiem! Polaki dawać like!
Na grze Transformice jestem w plemieniu Llama In My Living Room.
Znam prawie tą piosenkę na pamięć.
Przejeliśmy tą piosenkę, przejeliśmy procenty (xDDDDD), Przejeliśmy YouTube (xDDDDD) co teraz przejmiemy? Świat?
Polacy! Łączmy się! Ile like tyle osób mieszka u nas w ojczyźnie. (Turkan plis daj serduszko)
BUBek: Jak wpadłem na pomysł - zobaczyłem to na zagranicznym yt
Adrian Guzik: Ja jej nie lubie
Turkan: A wam się podoba ta piosenka? :D
Mi już się troche znudziła ale nadal fajna :D
Insta: TurkanOOO
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=6942YtecUSM