Besi523 ciekawostki

Besi523 ciekawostki

Historia kanału Besi523 zaczyna się w dniu 2013-04-24 16:52:09.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 188 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 3337680 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 200770 użytkowników.

Tego nie ogarniesz... Capture the flag


► Szybciej materiały obejrzysz na: ogarniesz... Capture

Najlepsze komentarze:

walkiri...Zajebali to z unreal tournament 99
Squiki ...kto przed tys. Xd
Lets Ro...kurwa w 1.6 to juz bylo.......
Turo? _...Fajne jak ty
DJRadzi...fajne to cf ja kiedyś do samp gamemode robiłem taką zabawę
gamepla...Zrub z tego live
dawos P...Jesteś piekna
Shingen...O cholera ale się wybiłaś
mlodyce...Besi możesz dać link do mapki?
erotycz...luxxxx film pozdro ?
Kira_ T...To niezły Capture The Flag Pozdrawiam
Dawid D...Siemanko besi
Vato...Besi fajny odc. ??❤❤
Przemo ...siema besiak :D
sumik...Ruchalbym a wy?
krecik...Nie żeby coś ale napewno besi mi nie przypnie serduszka XD
A tak pozatym spoko filmik leci łapka ?
UnBoxAl...A mi tata na koniec kompa wyłączył xDD
Evelers...Te dźwięki, przypomina się granie
Kacper ...Hmmm Besi ja to ogarnołem
smerfus...Czemu ty globala jeszcze nie masz xD
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UC4XFkL9NA4y7f1zAVgGn9NQ