MEGA fail czy coś będzie działać ? xD


WG idzie na rekord w liczbie faili w ciągu naprawdę krótkiego czasu :Dbędzie działać

Najlepsze komentarze:

Jacek M... Sprawdź jeszcze porównywarkę czołgów. Dodaj czołg, spróbuj zmienić amunicję i sprawdź rezultaty.
_DeanAm... ja zrobiłem 260 dzień przed wyłączeniem i misja wykonana wszystko fajnie a czołgu nie dostałem odpowiedź jaka? Czy mógłbys zrobić misje jeszcze raz...
?l?zak ... Aż szkoda że nie można wkleić w komentarzu zdjęcia smutnego pana Drozdy przeglądającego internet w słuchawkach.
Ewentualnie pana Stonogi. Świetnie by tu pasowało
?l?zak ... Jak nic nie pokręciłem i dobrze zrozumiałem przeczytane gdzieś komentarze, podobno był jakiś błąd przez który ktoś mógł sobie za jakieś dyrektywy czy coś zrobić misje na obj.260 ot tak.
Ech parę dni człowiek nie wchodzi do gry i zawsze człowieka ominie taka okazja, jak nie MM 1-osobowego plutonu zawsze na topie, tak i dycha z misji osobistych z pół darmo ;)
BaalZev... Problem ze słuchawkami o którym wspominałeś. No cóż, u mnie też się pojawił, co ciekawe dopiero po tym jak naprawili kontakty i plutony... dodatkowo gra muzyka. Cały czas gra ta cholerna muzyka - i w bitwie i w garażu i nie da się jej wyłączyć :/
Józef ... Wg powie graczom którzy dzisiaj albo jutro zrobią misję (bo do jutra nie naprawią), że a) potrzebują powtórek, b) będą mieli to w dupie. Ja osobiście nie robiłem lajtów i o ile misja na td'ki ht'ki i arty zrobiłem o tyle 3,5k td'kom nie zadałem aż do godziny 15 dzisiaj (podobno o 14 misję osobiste szlak trafił). Mam wyłączone nagrywanie powtórek i szlak mnie trafił a przed wyjebaniem monitora przez okno dzieliły mnie sekundy. Jeżeli mi tego nie zaliczą to nie tylko ja ale spora liczba graczy będzie bojkotować. PS jak tam przygotowania w ideal do kampanii za którą dostaniesz obligacje?
hoburn... pisałem już niedawno o różnych znikających nagrodach.....typu członkini załogi....odpisali,że dali....:) ups.....
m4gnus... Dzis przed bitwą sprawdzilem co dokladnie musze zrobić: zabic 3 pojazdy i nie zostac wykrytym na TDku. Udalo mi sie to zrobić, wchodze do garażu a tu.... Niespodzianka, kampania wyłączona ZONK.
abu dab... jak poznałem wasza matke xD :) LUDKI mam do WAS pytanie dotyczace WoTa czy wczoraj tj. 26,10,2017 po godz. 19 mieliscie lagi ( mega lagi) ???
witcher... Takiej kupy jak po tym patchu nie było fail roku .W Mińsku wszyscy neabni
drezyni... Ale wiochę WOT odstawia :)
RIGUX... nazwij tą serie "marudzenie" to byłby juz z 100 odcinek :D
RIGUX... CHALLENGE ACCEPTED!
Polak... Ja bym Ci wyjebal w ten pedalski ryj
Polak... jebany pasożyt
LaMatrr... Za mało ludzi mają. Muszą dorekrutować nowy personel :d.
Polak... smieszny jebany zpedalony cwel
g?uChY ... wystarczy uruchomic gre w trybie bezpiecznym a nie modow najebane ch.. wie ile
Walo... Wiem, ze film nagrany 2 dni temu, ale i tak podziele sie swoja opinia. Gralem w CS:GO, ale kolega namowil mnie na odpalwnie trybu Halloweenowego, zagralem jedna bitwe i w PIZDU, wywalilo mnie z wota i nie chcialo mnie wrzucic do niego spowrotem (Odpalal sie do momentu logowania i znowu wywalalo), przy wejsciu do randomka nie bylo takich problemow, kolega mial identycznie
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UC8c-y9Dk6CYH1dvy31uAVuA


MrOmen ciekawostki

MrOmen ciekawostki

Historia kanału MrOmen zaczyna się w dniu 2013-06-06 17:20:42.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 2083 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 5799300 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 15506 użytkowników.