ŚPIEWAM Z MARGARET ⁉️ Pico


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=nTbEsfKkdxE



Najlepsze komentarze:

melani... Pięknie?? margaret? magda❤
madziul... Magda wogóle nie znasz tekstu a margaret przepieknie spiewała a magda ble
Moje Mo... Mam zdj z margaret ???
Dorota ... co tu pisać porostu pieknieee
Borcejn... Superaśna piosenka, jęczycie jak dziewice na castingu porno i bardzo mnie to podnieca!
GUZMANI... Margaret lepiej śpiewa bo jest piosenkarką ale ty? Madzia? Jesteś najlepsza a po za tym Margaret pewnie używa Autone
Zosia K... Pienknie śpiewasz magda
Water O... Pinkny duet
xkonku... Kurcze,... nie lubiłem tej piosenki... Do teraz... Teraz jest kompletna.
Damian ... super. Lubię Margaret
Wika My... Magda na 1miejscu
Kasia T... Nie podoba mi sie to no ale jak kto woli
Waldema... Masz piękny głos??
Waldema... Jestem twoją fanką ?❤?
Catya t... 2:35 krwawiące uszy. Twój głos nie pasuje za bardzo do tej piosenki, czasem nie wyciągasz gór, troche rytm by też się przydało poprawić :) Ludzie, nie traktujcie tego jak hejt, tylko moje zdanie, możecie się z nim nie zgadzać, ale w odpowiedziach nie zjedzcie mnie, ok?
pati Go... Super duet Magda i Margaret zrubcie coś jeszcze razem
Lovers ... Pięknie ???
Jan Kow... Masz cudowny glos pozdro??i margi tez ma przepiekny glos ??
Jan Kow... Kocham cie wow?
Magda Bereda ciekawostki

Magda Bereda ciekawostki

Historia kanału Magda Bereda zaczyna się w dniu 2011-07-02 01:09:56.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 283 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 73776003 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 714000 użytkowników.