KUPUJ I SPRZEDAWAJ SWOJE SKINY W CS GO! MEGA TANIE SKINY! Zaba


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=xGrPON3NIdY



Najlepsze komentarze:

Zaba... Mordki! Wejdźcie do mojego montażysty i zarazem grafika bo koleś robi dla mnie kozacką robote, a na youtubie też robi dobrą robote! Dajcie mu suba, lajka, i możecie dać komentarz pozdro od żaby, jak chcecie! :D
https://www.youtube.com/watch?v=1VQgM5kURt4
https://www.youtube.com/watch?v=1VQgM5kURt4
https://www.youtube.com/watch?v=1VQgM5kURt4
Kalle... /tradeoffer/new/?partner=384711964&token=h0XTsIV2+CSGOSTORE!
Gizmo... Zajebista stronka z 20 coinsów zrobiłem 5 euro dzięki zaba
Bot Wew... ej Zaba jak sie nazywala ta stronka ze streama
KOCIO?E... /tradeoffer/new/?partner=339248801&token=uopuvlm4 + CSGOSTORE
Kamil x... /tradeoffer/new/?partner=446615679&token=DTK75jKl + CSGOSTORE!
Ma tiks... /tradeoffer/new/?partner=351478905&token=wXiM1I93 csgostore xd
Bezi... /tradeoffer/new/?partner=400227173 CSGOSTORE LIKE I SUB JEST :d
__Aming... CSGOSTORE elo :D tradeoffer/new/?partner=430701527&token=JejUy6qT
Astroni... /tradeoffer/new/?partner=457305873&token=Eto0XTZi + csgostore Like i sub jest
#ZabaToZiomal
bestway... Csgo store
Miazga... /tradeoffer/new/?partner=438894609&token=L04ydQCK csgo store
OsamaBl... Fajny materiał jak zawsze Żabcia :D
HuBPLEJ... CSGOSTORE + /tradeoffer/new/?partner=341899545&token=pukWqdCn
SnAipi ... Jeśli ktochś ma niepotrzebne skrzynki może wejść w ten link i mi je dać bedę bardzo wdzięczny ;) https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=332261256&token=R9Y-ChhO
Zaba ciekawostki

Zaba ciekawostki

Historia kanału Zaba zaczyna się w dniu 2014-08-03 17:35:25.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 234 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 4504726 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 44500 użytkowników.