MichalF1 ciekawostki

MichalF1 ciekawostki

Historia kanału MichalF1 zaczyna się w dniu 2014-06-20 11:28:05.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 269 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 56382876 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 316679 użytkowników.

Przerażające Zjawiska Paranormalne Uchwycone Na Kamerze



INSTAGRAM: Fanpage: MichalF1 Grupa: Wawelki v2 Kontakt: Źródła: #4 VroomVroomDana: #3 Usunięte #2 Usunięte #1 KpopDoLo: Przerażające Zjawiska Paranormalne Uchwycone Kamerze

Najlepsze komentarze:

Kasia W...Skąd masz tą muzyczkę w tle ?
BloodyM...Siema mordko
Peter...Na ostatnim filmie zarejestrowano paranormalne zjawisko zwane PRZECIĄGIEM ;-) kolega był rok temu w opuszczonym szpitalu w moim mieście i też nagrał jak drzwi same się otwierały i zamykały. To normalne w dużych, pustych budynkach.
Daniel ...4.06
Troszkę cię zasmucę
Nie obchodzę halloween (Ale każdemu kto będzie obchodził życzę miłej zabawy )
Robert ...Wiatr wieje na pierwszym urywku cien na scianie , drugi ustawka , trzeci filmik kurz i para w ust czy cos... Ludzie nie nagruwajcie pionowo !!!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!
Frank...Mordeczko dawaj stalkerow
Marek F...Ten duch srał ma tym kiblu i chciał go powyzywać że nie daje mu się w spokoju wysrać
Marek F...Ten co pukał w okno to to był stary pjany... biednemu zamknęli drzwi
??????????????
Tibi943...Nie wiem jak dla Was , ale jest godzina 1:11 i to jest dla mnie Bajka na dobranoc.
x x...dla mnie najstraszniejsza jest ta muzyka w tle
Kubusie...Kto ogląda przed snem? ?
Patryk ...poprosze coś o demonach
Pxxx 19...Nie masz co robić o tej porze?. Noc jest kurwa.
Łapa w górę i sub wlatuje.
Magik...E tam czego wy sie boicie
??? Paw...Vroom vroom daina robi clickbaity jak cos
FiNW...Oglądam o 00:44 klimacik jest ??
Maya Fi...Gang dzwoneczka ?
R1vousT...Dobreee!
Daj serducho !
Shiro...03:18
Widocznie ten duch chciał żeby autor nagrania zesrał się ze strachu. Nawet mu kibel otworzył. :D


Czy tylko ja miałam dzisiaj taki kiepski dzień? Od paru dni szukam jakiejś w miarę dobrej gitary na allegro i dalej nie mogę jej znaleźć, dzisiaj malowałam farbami i zakręcili mi wodę akurat jak chciałam umyć ręce (chodziłam przez godzinę z umazanymi w farbie rękami do póki nie zorientowałam się, że mam chusteczki nawilżane) pod wieczór chciałam się umyć i nawet odkręcili wodę... ALE ZIMNĄ. No i jeszcze zapomniałam o Halloween. (-_-)
Kuba34...Kocham tą serie
Zenous ...1 like = 1 mniej duchów na świecie ! czy oczyścimy ziemie od duchów?
Senzo O...Taka muzyczka na noc numer łan
Marcin ...Kto wybiera sie na impreze z okazji halloween?
Nice Sh...WESOŁEGO HALLOWEEN :) ?????
Err0r__...Przez ciebie czarki mam XD
kitek00...Idealna godzinka żeby troszkę włączyć wyobraźnię przed snem ?
olis ol...U mnie w miejscowości jest hotel i dopiero jak się ściemni to dzieją sie dziwne rzeczy ostatnio jak byłem z kolegą to spadła cegła i jakies szepty a na drugi dzien szepty też dziwne cnie
Paula X...Najlepsza pora na oglądanie
vAtrix...Jak zawsze zajebisty film.
Trzymaj tak dalej!
NER pl...Aja zachwile idę spać
KorixGa...Idealna pora no taki film :D
Karina ...Miałam kłaść się spać, ale chyba pójdę później ❤️
york of...Kto chodzi na cuksy : D
Marika ...Super odc jak zawsze?kocham cię oglądać super głos
Dede 99...Fajny odcinek ?
ocoki 0...Dawaj najstraszniejsze downhill,owe (rowerowe wypadki)
Kapitan...Witaj w komentarzach tutaj jesteś bezpieczny????
Szalona...Wesołego Halloween!
GoldeN...Łapka przed obejrzeniem!
WLF STU...Przerażająco zajebisty ten odcinek Michał ❤️
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCWnkBElsh7yLjwCPXEZ0AtQ