Włącz Filmy na pełnym ekranie

#6 Sezon2 The Walking Dead Bij bandyte BIJ !!!! IsAmU


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=ze7owIKOPBU



Najlepsze komentarze:

Props 7... Moja ulubiona seria :)
samuraj... szymon nic sie nie stało
Bloczek... Kto ogląda w 2018
Midejak... Szymon nic sie nie stało, o Szymon nic sie nie stało
-robie z tego budzik...
Haba LI... Szymon nic się nie stało ;D ! pzdr !
elówa... Kto ogląda w 2k18? ?
Mati Pl... nie murzynka tylko Michonne. sorki za datę xd
Szatynk... kto ogląda w 2018 łapka w górę :D
lil rzu... Szymon nic się nie stało, o Szymon nic się nie stało.
Konrad ... 56:16 jakbyś zostawił w 1 sezonie Lee żeby się przemienił,to byłby zaplątany w ten płot i Clementine musiała by go zabić(wiem znowu data)
Konrad ... 53:47 znak "SPEED LIMIT 10" to szybko sie tam jezdzilooooo (wiem wiem data)
sans un... Karze cie łapką w dół w komentarzach ?
Kafys X... Gdzie ona chowa te radia. O_o
keicam0... 34.44 czy tylko ja usłyszałem „ReZiemu”?xd
przemek... skurwiel jebany musi kennego
olcikow... isamu ten zombie który ugryzł Saritę to Lee
Domin G... 42:50 minuta zaczyna sie orgazm i tylko oh oh oh oh i ciagle rodzeeeeee!!!!! ;)
Kapsel... 6:40 Forest Gump ???
Itachi ... Zostaje z Kennym dogadam się z Hitlerem i was wszystkich wypierdole XDDD