Szkoła Druciarstwa Sprawdzamy Sprzęgła w Mojej Stajni Wazzup : Wazzup


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=rHmJkyu5q5I



Najlepsze komentarze:

Patryk ... Maska w gore ,miska w dół , motor z wozu
yolo... Majster Stasiu ci za pińcet zrobi ??
WaRRior... Ciekawe kiedy panewki na zimnym silniku zobaczysz w wystszelone w kosmos hahahaha.
Karol G... duzo hajsu pojdzie chyba ze tak mozna jezdzic to chuj :D :D :D typowo
Romek S... e39 to e39.. ?? is a beast??
greg po... widze ze umiesz poszanowac auta xd
greg po... ja pierdiele, jakiego zloma e60 kupiles
Kacper ... Majster nie rozwal aut hehe
szczepc... gościu ale trujesz
kostuch... Kup potem od takiego debila auto.Typowy wsiowy burek.
Posmyra... Majster chciałem Ci złożyć propozycje że podskoczył bym do Ciebie brata e39 bo mam do Twojej chacjenty raptem 26km według nawigacji on ma 3l benzynę bez gazu to Byś sobie porównał sprzęgło ale przypomniałem sobie że on ma automat i dupa z tego by była
Oliwier... Ło kurwa ile ta twoja E60 mo najechane 320000tys pewnie jeszcze przekryncune trochę
Jake Da... pojebany jesteś
Krokon... Zatankuj te auta wreszcie !
Hubert ... niewiem w czym problem? jak sie slizga to sie wymienia i problemu niema,pozatym warto było by sie nauczyc bardziej cenzuralnie wypowiadac
Ja Ty... Sąsiedzi muszą Cię kochać za te ciekawe testy sprzęgła...
TOMEK G... nie lepiej te kropke przy przebiegu wymazac ;)
Robert ... sprzęgło ciągnie.... i chyba po powodzi ..tak chodzi serwus
Raptown... haha ale jajca, smieszny człowiek
RAF. KO... TYLKO NIE BUDUJ TAK JAK ON HEHE
Wazzup ciekawostki

Wazzup ciekawostki

Historia kanału Wazzup zaczyna się w dniu 2014-01-31 23:57:40.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 492 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 93396541 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 319000 użytkowników.