Minecraft: CraftDiscover! Asertywni


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=XjPh5bzQeaw



Najlepsze komentarze:

Wiktor ... Taaaaa 150 godzin. .... a jakoś twórca giermaniak007 tworzył ten serwer 3 Miesiące z 60-cio osobowa ekipom. ....
S?odzia... Spoczko film epicki spawn miło sie na nim gram :)
Micha? ... Sprzedałeś się ! xDD
Adrenal... Jest ograniczenie mapy ?
dagerek... Dlaczego jak dolaczam na serwer to wylacza mi minecrafta
Dziobak... Czemu na tym serwerze jest głupi burdel
Shanti2... #GOWNA   #PRAWDA  #;) 
robert ... 1 niema tpa 2 niema sethome 3 słaby drop 4 zadurzy spawn 5 za drogie gildie moja ocena 2/10
Szymczo... Moim zdaniem za dużo razy napis twist, ale serwer spoko :-)
Jednoro... Tak bardzo chce ten horror z kamerką ,że przypełzłam dać łapke! haha :) 
CosQ30... Polecam serwer przezajebisty
Zuzia B... Super ten server ! Bardzo ładny spawn, duzo fajnych biomów. Mi się BARDZO PODOBA ! a ban tylko na 5 min :D
Craazy1... skkf i tak lepszy xD
NikoHus... Zazdroszczę komputera ;-;
Norbert... Napewno wbije
NazwaTV... Spoko Filmik ,Jeżeli Chcesz To Możesz Zobaczyć Mój Kanał Marcel21006 bo mi zalerzy na subacz a szczególenie na 1500
Kuba Sz... Twist zrobisz serie na tym serwerze???????
Asertywni ciekawostki

Asertywni ciekawostki

Historia kanału Asertywni zaczyna się w dniu 2013-09-08 16:00:07.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 3 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 431 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 39300 użytkowników.