Jak radzić sobie ze stresem w pracy dr Dorota Szczygieł audio

Jak radzić sobie ze stresem w pracy? Wykład dotyczy uwarunkowań i konsekwencji stresu zawodowego oraz sposobów radzenia sobie ze stresem w pracy. Omówione zostały wyniki badań a także praktyczne sposoby redukcji stresu. Szczególne miejsce poświęcone zostało znaczeniu inteligencji emocjonalnej. O prelegentce: dr Dorota Szczygieł Adiunkt w Zakładzie Psychologii Osobowości na sopockim wydziale Uniwersytetu SWPS. Zainteresowania badawcze: regulacja emocji i inteligencja emocjonalna. Zajmuje się uwarunkowaniami i konsekwencjami regulacji emocji w pracy zawodowej. Autorka publikacji dotyczących związku między emocjami a inteligencją emocjonalną i dobrostanem człowieka.W pracy naukowej interesuje się także psychologiczną diagnozą różnic indywidualnych, zwłaszcza w zakresie temperamentu i inteligencji. O projekcie: Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS to nowatorskie przedsięwzięcie, którego celem jest popularyzowanie wiedzy psychologicznej na najwyższym merytorycznym poziomie oraz odkrywanie możliwości działania, jakie daje psychologia w różnych sferach życia zarówno prywatnego, jak i zawodowego. Chcemy ukazywać praktyczne zastosowanie wiedzy psychologicznej nie tylko w sferach oczywistych dla tej dziedziny nauki (np. pomocowym, terapeutycznym), ale również w sektorze biznesowym oraz zaawansowanych, nowoczesnych technologiach. Więcej o projekcie: #stres #praca #psychologiaradzić sobie stresem pracy Dorota Szczygieł audio


Najlepsze komentarze:

gregori... Dziękuje za kolejny świetny wykład :)
Paulina... Polacy to dziki naród... Sama kiedyś pracowałam przez chwilę na call center... Obsługiwaliśmy klientów z całego świata i obok angoli polacy byli najgorsi.

Wieczne pretensje, wyzywanie, podejście "płacę więc wymagam", uczucie wyższości i wyjątkowości a tak naprawde jest się jedym z setek klientów w ciągu dnia..... Jesteśmy paskudnym narodem.

Większość prac byłoby spoko ale ludzi sprawiają, że jest inaczej, zamiast pomóc i zrozumieć to lepiej zgnoić.
Agniesz... Ciekawy wykład. Taka językowa uwaga-myślę, że lepiej mówić "brak równowagi" niż "nierównowaga".
1BEATTA... jak przyjemnie znosić gnębienie w pracy?
Pino Ko... Jutro zaczynam prace w nowej firmie, taki wykład mi sie przyda?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCyG2qD25UXOxSeySfC-tdvQ