Jak uczą się bohaterowie gier

✔ NASZ DRUGI KANAŁ: ✔ FACEBOOK: Znajdź też nas na: Instagramie Gambrinusa: Twitterze Heda: Twitterze Arasza: Facebooku Kacpra: uczą bohaterowie


Najlepsze komentarze:

ToRvAlD... Chodzi o Geralta
Piotr ?... Z czego jest ta ostatnia scena , ta gdzie są zapisy , 9:08 ?
Agniesz... 3.47 XD
Boberek... Dzień bez waszego nowego materiału to stracony dzień , czekam na milion subskrypcji?
Gamer S... obejrzano filmik z TVgry
+3 do inteligencji
otrzymano nowy argument w kłótni o gry!

jeszcze troche i lvl up! :D
Kasadin... kto ogląda w 2018 ?
kuba or... Fajne filmiki nagrywacie
Eryk St... Ja dzięki graniu w gry komputerowe nauczyłem się na przykład gdzie położone na mapie jest większość krajów na świecie
Gretis... HP: Hogwarts Mystery:

1 dzień nauki:

taptaptaptaptaptaptap
>your credit card has been charged
taptaptaptaptaptaptap
>your credit card has been charged
Micha? ... Najlepiej rozwiązała to o dziwo Bethesda w Skyrim lata temu gdzie postać była coraz lepsza w zaleznosci od tego co robilismy było to naturalne i realistyczne .Ech te czasy świetnosci Bethesdy...
Krzysie... 2:35 co to za gra?
JKProdu... w szkole
u dont ... kurwa
Kancler... To może coś o czarnych bohaterach? :P
gipsiar... Kto prowadzi ten film ? Nowy w tv-gry?
RaYxMon... O nie znowu ten co przynudza Zzzzz...
Marcin ... Widzę: inteligencja
Myślę: Kacper



Niestety pomyliłem się
Bronzow... Każdy RPG :
- Zabijasz całe miasto
- Nowy level
- Wszystkie punkty w retorykę
- Dude wtf
Animacj... 20
Bartek ... Idą do szkoły, a jak mieli się uczyć
Hamtare... Oglądać a nie komentować!
Horche... Hentaii
Facet... Witam
Koproli... Łatwo się uczyć nie chodząc do szkoły.
Dark Ri... 33 jej
Ziper... Stwórz 1000 żelaznych sztyletów. Gratualcje! Teraz możesz wytworzyć smoczy pancerz!
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCtGnMWpCcoRZVWxkVKp3Ulg