Czujni tarnowscy seniorzy nie dali się oszukać! zvami.tv


Subskrybuj nasz kanał by nie przegapić nowych filmów:

Ostatnio komentowane:


Czekam na następnom piosenke a ta to jest najlepsza mam kolege ktury nielubi Minecraft I jeszcze raz ta piosenka jest epik ♥♥♡♡♡♥♥♡♡♡ Zobacz »
Ej a moze w pokoju rybki (bo juz jej czesto nie ma) by zamueszkal Goti bo on nie ma pokoju a rybki jest niebieski a goti ma niebieske ubrania kto jest za daje ? Zobacz »
No i urqueeen znowu w apexie xdd już nawet jej akcji nie chce mi się oglądać, tylko przewijam, bo to ciągle to samo Zobacz »
Za bardzo smierdzi angolem jezeli chodzi o glos glownego protagonisty. Tutaj potrzeba bardziej ciezszego glosu Zobacz »
Oglądam sobie ten filmik, i nagle pomyślałem że coś zjem, a potem sobie uświadomiłem że jest to obrzydliwe.. Zobacz »
No nie spodziewałam się że to kiedyś będziesz grać przecież ty Aniu jesteś taka grzeczna a wiesz co jest w tej grze



??
Umm ten początek filmu Dawaj ogura. pozdrawiam cie cieplutko
Zobacz »
Krzysku a co jak meteoryt wbil sie w piach a ze byl rozgrzany to sie wytopilo szklo. Pewnie jakby dobrze przekopac to "kamyk" by sie znalazl. Zobacz »
Nie wiem kto tam pisał z pancerzem nilfgardu ale to ewidetnie był idiota bo ja z normalnym rynsztunkiem 5 raz tam chodziłem Zobacz »
Może jakaś seria z thrones of Bretania albo inny total war niż warhammer 2 bo szczerze nie lubię tej odsłony total war tak jak three kingdoms Zobacz »
Siemka Mateo co jest z ostatnim konkursem ? I pozdrawia serdecznie ;P edit : fajnie by było gdy byś robił takie odcinki z widzami Zobacz »
Te mapę na której się skacze z trampoliny na trampolinę motorem trzeba zrobić. I przyznaje się jakbym mógł grać w happy wheelsy to bym nie napisał XD. Zobacz »
Ty próbujesz powiedziec że przez tamte osiem lat było lepie jak przez ostatnie pięć lat ????No kurwa chyba żartujesz sobie albo nie pamiętasz alzhamer
????j
Zobacz »
W pełni się z panem zgadzam panie Zbyszku, trzeba zablokować PIS a tylko Trzask jako prezydent może tego dokonać . Zobacz »
Ten motocykl ma typ u mnie w pracy, masakra, jest tak biednie zrobiony i tak tanio ze chce sie plakac. Rozlatuje sie tez szybciej niz normalny motocykl no i malo ich jezdzi. Taki zerzniety od ducata multistrada. Zobacz »
Sefcio a magiczne 8 minut to gdzie?? ?
Tak w kwestii tego filmiku to wygląda na ustawione przecież ta dziewczynka nawet nie płacze...
Zobacz »
Never had a Guiana Pig but they are so sweet & docile; best little rodent pets ever. Had friends that had them years ago & they were sweet little animals. ?? Zobacz »
Gra prezentuje się świetnie, jednak gdyby mi przyszło grać z takimi ustawieniami rozmycia obrazu podczas ruchu, jak jest to zaprezentowane na filmie, rzygałbym średnio co 5 minut... Zobacz »
Sadly im stucked with F1 official game career mode then assetto

Just drive and done is boring loop of racing cliche
Zobacz »
Te nowe opcje customizacji będzie można zmienić w grze na starej postaci? Czy trzeba będzie stworzyć nową? Zobacz »
3:20 ja za mortisa w weln worn dałem 11.70 Zobacz »
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=Z8iH4VF9WC8


Telewizja ZVAMI ciekawostki

Telewizja ZVAMI ciekawostki

Historia kanału Telewizja ZVAMI zaczyna się w dniu 2009-01-20 09:52:51.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 6653 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 30624621 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 12000 użytkowników.