10 LATEK WALCZY O V DOLCE! Fortnite Battle Royale Rafa


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=QqP9_l8ak_4



Najlepsze komentarze:

-_Lemon... Jacy wy dobrzy ludzie
Cykcyk ... Wspieram was pozdro
Dawid O... Czekam na wygranego
Robert ... Oglądnięte
Misek12... Ja musze tylko kod w sklepie wpisać
KACPER ... fajny odcinek
kuba 89... Wspieram <3
Maksiu ... Ten noshi podobny do mnie tylko ja nazywam się max
tv oliw... Wspieram was bo was lubię 100 k v-dolców bym wydał na napewno karnet i skiny oraz bym coś kupił znajomym
Miko?aj... Wspieram cię
Marta M... Chciałbym wygrać te 100k v-dołków i wydał bym skina i kilof bo mam tylko sto i nie mam żadnych skinuw więc proszę ja
Magdale... Ja tesz się nazywam antek
kapitan... A ten Antek to wasz syn
Jakub Z... Na skiny i karnet
ZAQ... Ja wydam na skiny I na ratowanie świata
Miko?aj... 100k v dolcuw wydań na karnet i na Skiba nowego i inne rzeczy a wspierał was poniewasz was uwielbiam i chciał bym wygrać żeby pokazać że zależy mi na waszych filmach
OSKI07&... Lubie was ogladac, dlatego wpisalem wasz kod. Chetnie przytulilbym 100k v-dolcow ;))) przede wszystkim skiny. A wgl to jesce ani razu nic nie kupilem a na karnet to zbieram od konca 2 sezonu z v dolcow z darmowego karnetu.
Lukai j... Wydam pewnie na skiny w wspieram was bo was bardzo lubię i chce wam pomagać czyli być wspierającym a tak wogóle to fajny odcinek
Kapi... Zrobiłem wszystko
Asia Ma... za te v-dolce kupie wszystko w sklepie
Dawid K... 100k v-dolcuw wydań na nowe ciekawe skiny bo mam ich bardzo mało i bardzo by mnie to uszczęśliwiło wspierał was już od 2 lat jesteście najlepszymi youtuberami
kacper ... Wspieram Was bo jesteście lepsi Ninj i kozakami i robicie fajne konkursy. Chce wygrać bo bym ce kupił karnet, skiny i emotki
szymeQ... Jakbym wygrał v dolce to na pewno kupił bym karnet na 7 sezon i jakieś fajne skiny na przykład świąteczne
NIEZNAM... Witaj mój imienniku
moszyna... Fajny film!
D?ejkob... Jak bym wygrał to mógłbym dostać 50 tyś v-dolców i resztę pieniądze? Wspieram was bo lubię was oglądać
ten zio... Daj mi suba nie bądź burak
Pomidor... Miałem 6 mies. przerwe od fortnite i chciałbym nadrobić zaległości i kupić nowe skiny
Fil Ost... Wsparłem nuż
Absol... te v-dalce zrobie z nimi czyli kupie wszystko co bendzie w sklepie
Mateusz... Siema wydałbym v dolce na jakieś lotnie lub kilofy bo nie mam wspieram was od początku programu wesprzyj twórcę obserwuje was na insta jesteście najlepsi pls z góry ??
Kozakon... Vdolce wydam na karnety i na rzeczy stylistyczne
Wspieram was bo lubię wasz kanał i bo jest konkurs XD :D
sajmo g... Bardzo was lubię chciałbym wygrać 100000 v$
Filip S... Siema rafa
Morphin... Wspieram was, ponieważ jesteście super youtuberami i zgraną parą
?liwa Y... Bardzo was Lubie i na codzienny skiny i na tańce jak będzie nowy i na karnet
Maciek ... Fajny filmik
Marzena... Ja bym wydała te v-dolce na skiny itp.. A wsperiam was bo jestescie moim ulubionym kanałem <3
Damian ... Lubię Was oglądać i kocham Was na zawsze będziećie na njlepszy mui nik kalisko89 m9ge zwami zagrać
pepenci... Wspieram nas bo jesteście moimi ulubionymi yotuberami
Gucio i... Dasz serduszko
dodo i ... Wydam to na skiny i was wspieram bo was lubię
Kukuryd... Wspieram was bo jesteście moimi ulubionymi youtuberami
Kacper ... Chciałbym v-dolce na karnet bojowy i dac trochę kuzynowi
Serwero... Witam was chciałbym wygrać v-dolce bo jesteście moimi ulubionymi YouTuberami i wiem że to mało ale gdy powiem że subuje was od 50k to chyba wystarczy XD
TSM_MOJ... Ja bym za v-dolce kupił bym karnet w 7sezonie albo skiny a jak by były podarunki to bym wam kupił skina lotnie itp.
Marlena... Jesteście bardzo fajni
Iwona T... Wszyscy dostają ❤️ a tylko nie ja
GrZeChU... Ja przed 5wyświetleń xd
TSM_Dus... Kocham was bardzo chciał bym wygrać te 100k v... Bo bardzo lubię kupować skiny
Janusz ... Mój nick super_makrela
The Wik... Wspieram bo jesteście najlepsi
Janusz ... Zrobiłem to na 100000
Monster... Wspieram was bo nie przeklinacie lubicie grać w fortnite jak ja i subskrypcje was od 2 lat JESTEŚCIE NAJLEPSI!!!!!
100 vdolców
Dz PGFD... 100 000 V- DOLCÓW WYDAM NA NOWE SKINY I SUBSKRYBUJE WAS PONIEWAŻ JESTEŚCIE NAJLEPSZYMI YOUTUBERAMI NA CAŁYM WSZECHŚWIECIE?.
KBN 637... Mogę serce
Oliwier... Wspieram was ponieważ bardzo was lubię. Za te 1000 v-dolców kupił bym stopnie karnetu i dóżo skinów
Olaf Bi... Dacię serduszko☺️?
Kacper ... Pozdrawiam najlepsze duo na YT! ??
Wojtix ... Wszystko zrobione ❤?
Pozdrawiam serdecznie ??
kretesi... 100k v dolców? Hmmm . Ciekawa propozycja pewno skinki by wpadły lotnie oraz same epickie gameplaye nie ma to jak u naj ytber wygrać nagrodę dla subskrybenta
Flip Fl... Dacie serce?
Iwona T... Uwielbiam fortnita i was
tt fort... Ewron lepszy niż ten yy typek
Iwona T... Nigdy nie dostałem serca????
robert ... Uwielbiam was
YANG Qb... Ja wydalbym na nw co w sumie xd
Kuba Of... Ja bym wydał te 100 K v-dolcy na skiny i karnety
Olaf Bi... Mogę serce plis jestem 26 łapką w gure
Shuffle... Mam pomysł na odcinek wejście 2 widzów i zróbcie escape
Fabian ... Lubie was oglondać dlatego was wspieram a 100.000 v wydałb na skiny I na tańce
micha? ... zrobiłem wszystko
Elo Bel... Wspieram was bo jesteście najlepsi i jak wygram te v dolce to wydam na jakieś fajne ale w życiu nieliczy się tylko wygrana w życiu liczy się zabawa i fajnie było by wygrać
Patryk ... Część Ewela część Rafał przybicie serducho ♥️♥️♥️♥️❤️❤️❤️❤️
TheWerc... Chciałąbym wygrać v-dolce poniewaz nie mam za duzo skinow i chcialabym ich troche kupic
Adrian ... Ja 100k V-DOLCÓW wydalbym na skiny, tańce, kilofy, lotnie itp.
Wspieram was ponieważ, jesteście jak dla mnie najlepszymi youtuberami bo robicie świetne konkursy dla widzów oraz świetne akcje i odcinki. Wiem że nie wygram ale próbuję
Caprio_... A co trzeba zrobić by wystąpic
QRev... Czy mógłbym wystąpić w odc mam 10 lat i niestety 0 winów
Emil Ju... I pozdrowisz
mako iz... I bo jesteście miłymi i życzliwymi youtuberami
gajek c... Na skiny i na karnet jesteście najlepszą parą na yt
Iwona T... Zabiera się do oglądania
Karolin... Dodasz do znajomych mój nick boberix12 gram na ps4 jestem chłopakiem
Mr_Murd... Wydam na Kruczyce i jeszcze parę fajnych skinow wspieram Was bo jesteście najlepsi
Rafa i ... https://youtu.be/vstubddb-bU
Kto oglądnie film do końca i mu się nudzi wbijajcie do "Rafa Stream" na LIVE bo gra teraz turniej z widzami :D
KJAY 5... 100k v dolcow wydał bym na skiny karnety i na rozne testy
Daniel ... Super odcinek uwielbiam Was ogladac
Fabian ... Lubie was oglondać dlatego was wspieram a 100 tysięcy v wydałb na skiny i na tańce
Olaf Bi... Mogę serce plis jestem 26 łapką w gure
Emil Ju... Zrobiłem wszystko dla najlepszych Youtuberów kocham was
rowe ro... Wiesz mogę być odcinku jestem No bo miałam żadnych win No mam Tylko 200 V dolców Jestem nubem
Pro Pla... Moge serce? Wspieram od dawna
Filip B... Wspieram was bo bardzo was lubię I bo chcę wygrać konkurs
Polska ... 100k v dolców wydalbym na jakieś skiny na karnet i jak będzie można dawać prezenty to dałbym kilka swojemu koledze
Może uda mi się wygrać pozdrawiam
A i co jak mnie na livie nie bedzie a wygram???
Filip N... Lubie was oglądać
JPJazzy... dasz serce
Kamyk 3... Jesteście fajnymi yutuberami
Mx 3ech... 1. V - Dolce wydam na Skiny i Karnet bo nie mam nic
2. Wspieram was bo jesteście najlepszymi youtuberami z fortnite
Kubson ... Mogę serce
MichTv... Subskrybujesz Rafe i Ewele ?

TAK - LIKE
NIE - KOM


Zobaczymy ile jest! :)


Ps: jak dasz mi Suba i napiszesz gotowe to odrazu oddam Ci SUBA! nie oszukuj :)
Rafa ciekawostki

Rafa ciekawostki

Historia kanału Rafa zaczyna się w dniu 2016-10-21 11:37:03.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 1049 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 90993883 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 640000 użytkowników.