CZUUX RAJDUJE STREAMERA A TEN WYJAŚNIA JEGO WIDZÓW XD


5000 LIKE, DAMY RADĘ?! young czuux: generator frajdy: ŚMIESZNE SHOTY: FB:www.facebook.com/smieszneshoty/ SNAPCHAT: xshotyx INSTA: www.instagram.com/xshotyx/ kontakt/współpraca : CZUUX RAJDUJE STREAMERA WYJAŚNIA WIDZÓW

Najlepsze komentarze:

Generat... ej smutno mi sie zrobilo bo ja nie chcialem go tak rozwalic. To żarcik miał być, a biedny do siebie to wziął bardzo :(
Biedron... Destruction 100
EMisia_... oglądam drugi raz XD generator rozjebał, a czuuxa zabolało haha ?
tele tu... Wytłumaczy mi ktoś o co chodzi?
Bogata ... AHAHHAHAHAHA CZUUUUX JAK JA CIE KOCHAM <3333322 I LOVE YOU PSYCHO FANKA ME <,33333






POZDRO DLA kumatych:*
Fan You... Intro neksu
WojtX... Jebać czuxa
Sebasti... Jaka to muzyka z tego początku z reklamą case
termina... xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Nox PL... Ah generator frajdy szanuję bardzo
stachus... Ej a czy ten streamer to generator frejdy?
KoreX G... JAPIERDOLE JAK MNIE TEN CZUKS JEBANY WKURWIA JAKBYM MU KOPA WYJEBAŁ TO BY KACZKI NAPIERDALAŁ NA BAŁTYKU DEBIL JEBANY
Sylwek7... ale gimnazjum to ciągle dzieci -_-
virgin ... Kurwa czuux wygląda jak lesbijka która jest trans,płatkiem śniegu
Jankes9... Młody streamer gimnazjalista
XWILCZE... Ide oglądać Czuuxa i Wysłać go do ZeboPl
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCv-9KW5ZEoKQsMdyAitbDNA


Śmieszne Shoty ciekawostki

Śmieszne Shoty ciekawostki

Historia kanału Śmieszne Shoty zaczyna się w dniu 2016-07-06 23:42:50.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 315 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 66555300 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 368568 użytkowników.