Bungo21 ciekawostki

Bungo21 ciekawostki

Historia kanału Bungo21 zaczyna się w dniu 2009-06-24 04:01:02.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 2164 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 31711211 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 96067 użytkowników.

ESCAPE FROM TARKOV W POTRZASKU!



Gadam do mikrofonu podczas grania w Escape From Tarkov Stream (codziennie o 19:00)► Archiwum Live ► FB► Strona ► Instagram ( ͡° ͜ʖ ͡°)► Twitter► ESCAPE TARKOV POTRZASKU!

Najlepsze komentarze:

Kacper ...31:09, patrząc w prawy róg twojego ekranu miedzy skałą i drzewem widać przechodzącego przeciwnika. Przeszliście od siebie o przysłowiowy włos ;p
miko...lagi i optymalizacja tej gry to tra ge dia reszta super
Rogosia...Dziękuje za taki fajny odcinek !
plamkes...Najlepszy miszczu BUNGO!!
Kacper ...btw., Kup mapę od sprzedawcy. Ty wbierasz sobie spawn.
Markok...Kiedy będzie Moje Letnie Auto?
prenrem...wielka ucieczka zaliczona, dobra robota :)
Unnamed...Gdyby ktoś wspominał z sentymentem dayz, to polecam bungowiczom serwer https://awgaming.net/, mało broni i tylko jeden podstawowy kupiec, surwiwal pełną gębą ;)
Hunt3r ...Teraz tylko dodać tryb wojny czy coś czyli starcia bear vs usec 30 vs 30 na tych mapach oooo juz widze te ostrzeliwanie sie z okopów i budynków
Mam Ibi...Zajebista akcja i odcinek ;)
Korpok...Czekam na My Summer Car :D
kalwase...dobre to było :D
Kamil V...zastanawia mnie to jak by wygladala Twoja gra razem z Drolem :)
Klakoci...mała rada, jak bierzesz broń z dużą lunetą/przybliżeniem to albo montuj drugi celownik na ta broń poprzez przejściówkę albo bierz jakiś pistolet z dwoma magazynkami na wszelki wypadek ;)
a i czy można by było z Tobą zagrać tak na chill w tarkova?
Armer...Mam pytanie o co chodzi z tym czasem i co by się stało gdyby czas się skończył ?
Tomek L...1:57 tego miał kurde, co
akki...Błąd w tytule. ESCAPE FROM BUNGOV powinno być :D
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/user/bungo21