Rock Play ciekawostki

Rock Play ciekawostki

Historia kanału Rock Play zaczyna się w dniu 2011-07-16 06:56:15.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 3822 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 81878069 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 397628 użytkowników.

RAINBOW SIX SIEGE Bywa i tak



LIVE codziennie Rock PLAY: Moja książka: Rainbow Six: Siege to taktyczna strzelanka, nastawiona na tryb multiplayer od Ubisoftu, która ma lekkie podłoże do e sportowej zabawy. Ważne linki: ^^ Wspieraj mnie i dołącz do zamkniętej grupy Patroni Rocka: ^^ Internet od MOICO ^^ Sprzęt Rocka ^^ Forum ^^ Facebook: ^^ Rock ^^ JaRock ^^ Grupa FB Ekipa JaRock RAINBOW SIEGE

Najlepsze komentarze:

Pawe? Q... Zajebiście :) Pozdrawiam
Karu?... Nie mogę z tego jak Rock otwiera okna X-Kairosami xD
OME N... Fajna gra zmierza sobie to kupić
buru551... Siemka ktoś chętny do pogrania ? w R6 ?
dodajcie do znajomych: BURU124
Igor An... można jakoś zagrać z rockiem w R6?
JK Mulk... Rock! Więcej Rainbow!!! Najlepsza gra drużynowa
Ryzo... Patrząc na poprzednie nagrywki R6 ze starą ekipą, Rock dużo lepiej grał na początku. Teraz na nowo uczy się mechaniki gry, co widać czasami po jego drewnianych reakcjach. Bardzo fajnie oglądało się mi te początkowe filmy które wypuszczał i mam nadzieję, że te same uczucie wróci, patrząc na jego gre ;D
Krisp0... 1:33 rock jest z siebie dumny xD
Igor Ko... Fajny odcinek
Celahir... 2:25 Rock O Co to bummm
Crippli... Intro to istna komedia XD.
(Tylko ten co gra wie o co mi chodzi)
seeba Z... elo elo Lubie tom gre
Justin ... "Komunikacja to jest podstawa chyba tutaj" a następnie akcja z 2:34
HaZarD... Jak to jest z ta wersja startowa tej gierki na steamie ma jakies ograniczenia? Bo mi sie gierka spodobala i nie wiem jak z tym jest.
Jan Leg... Może mi ktoś wytłumaczyć ci się stało z ekipa( Seto,graba,yuhi etc) ?
GhostPl... Rock, nawet nie wiesz jak długo czekałem na R6. Byłem zasmucony gdy przerwałeś tę serię, bo była to moja ulubiona na twoim kanale. Ale R6 powrócił :D
KupczaK... Przynajmiej tu pojawiają się odcinki :(
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCjgeJEsJgMcSYiq9W-9zowg