Blok Ekipa + ciekawostki

Blok Ekipa + ciekawostki

Historia kanału Blok Ekipa + zaczyna się w dniu 2017-02-05 20:02:24.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 158 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 9478257 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 81756 użytkowników.

BLOK EKIPA BAWARKA WOJTASA



► SUBSKRYBUJ NOWY KANAŁ: ►Facebook: ►Grupa na Facebooku: Zostaw kciuka w górę i zaznacz dzwonek obok subskrybuj! Bardzo mi to pomoże! WSPÓŁPRACA: BIZNESY INTERESY EKIPA BAWARKA WOJTASA

Najlepsze komentarze:

poradni... najlepszy polonez
Antek W... a to nie e 39
ihnesia... tak nie było z bmw Wojtasa ty to przerobiłeś bo nie pokazali tego filmu nie oglondajcie jego
qiuba... 0:31
o nadwoziu KUPE
Karol K... szkoda szerszenia chcialem se go kupic XD ale serio by ł fajny dzwięk jak wojtas przerzuczał na bęzyne pyk pyk pyk i ziu 232223 na h serio widzialem licznik i mmu sie 4 razy przekręcił obejzcie 70-80 odcinek blok ekipy i pozdro twuj kanał :) tworzysz go z pasio 48 subcribci zycze ci 100 k :) i jeszcze raz pozro cb i twuj kanał to wszystko
Przemek... Co to ma byc :( Blok ekipa zeszła na psy :(
Roman B... KONFIDENT !!!!
Kartrze... "kupę produkowali" jebłem
Kacper ... Beznadzieja... Masakra komentarze z blok ekipy zostaw dla siebie a to co jest zawarte w filmikach blok ekipy każdy widzi po co tworzyć takie badziewie... Jeszcze raz beznadzieja
Ró?owy... 1:54 a to rudy konfident zajebany
Dobles ... Oby jak najdłużej bmw zostało w ekipie
Alan Ta... Ja mam psa
RUSTY... 1. 0:23 typu szeregu e36? wtf mówi się poprostu 3 seria e36 podobnie jak się mówi np: Mercedes C klasa w 202
2. jaki jest sens streszczania 1 odcinka?
Kondzio... Aby chociaż buma została
Jarek J... Siema jak zawsze spoko film ale nie ma to jak szerszen??
wiktor1... jak bende coś chciał wiedzieć o BMW to w chodże do KicksterTV motoznawca !
robert ... Polonez lepszy
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCd6TVkuz5F9q9Xd_-IYGgzw