Włącz Filmy na pełnym ekranie

Rock & Rojo w Borderlands: The Pre Sequel! #3 Pogaduchy na Księżycu GAMEPLAY ROJSON


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=AzfdMv4MJps



Najlepsze komentarze:

Sandro ... Jakie to chujowe jak "doświadczeni" gamerzy wogle nie ogarniają gry, misji, ani mechaniki walki bo... wolą strzelać jak pojebani dookoła i nie słuchać tego co mówią npc.(zwłaszcza, że uważają się za wielkich fanów owej gry)
Jorcio ... 10:14 kiedy ty nagrywałeś Alana Wake Rojo
Air Gan... Rojo kocham was oglądać . mimo tego że ty zarabiasz około 5 tysięcy a Rock (licząc wszystkie jego kanały ) ponad 10 to i tak widać że to nie jest robione dla pieniędzy pozdrawiam . Serdeczna Tarcza ! :)
Frozua... Rojo co myślisz o Far Cry 4 ?
Piotrek... Zajebista brednia się sączy z tej serii :D A nawiązując bardziej do samej gry to bardzo podobają mi się te skoki bez grawitacji, można fajnie to wykorzystać w walce ;)
Nygus... Rojson ma legalnego aim bota :D
HeXiacz... Według mnie fajnym aspektem było by powrócenie do intra z bordera 1 ponieważ było bardzo fajne (nie mówię że to nie jest) a że to jest seria trochę nawiązująca do starych czasów tj. bordera 1 to taki gest był by mega fajny ;)
Assasin... jak w człowieku demolce xD ROJO ty jesteś człowiek demolka :)
Filip k... fajne spok dalej to spoko
HiRo... Najlepsze intro na swiecie :D
Brokson... Muzyka z intro to Sick Of It
Szeiky ... Rojo Twoja postac rowniez ma taki "super skok"
DA FUQ... Rojson nie uwarzaż że Skillet-Monster lepiej by pasowało do intra tylko w tym momencie w którym jest ten ryk wstawić jakiegoś potworasa i byłoby epicko :P
Maciej ... Guzik docenisz Lords of Falen bo na  maksymalnej grasz
rafa? s... Rojo mam pytanie do Ciebie i Rocka z innej beczki czy zagościcie się na PGA?
xNejti ... Wy tu jesteście w 3odcinku. Ja będę dopiero chyba w 15 xD 
UltronW... Tytuł piosenki z openingu ? :D 
sadsdas... Ale wy nie ogarniacie :P
Matiz... mam pytanie wie ktoś może jak usunąć questy z dziennika zadań w Borderlands 1?? czy da sie je usuwać czy jest to niemożliwe ??
Michael... W Serii Souls np: Dark Souls 2, nie chodzi tutaj o główny wątek, bo tak naprawdę jest prostą nie zbyt ciekawą historią, ale o wszystkie wątki poboczne, teorie spiskowe, powiązania, skąd się co wzięło, czym coś jest, co się wydarzyło. 90% świata tej gry to są tylko moje domysły, rozważania lub teorie. Według mnie to jest najlepsze w tej grze ,że każdy może odebrać jej świat całkowicie inaczej.