Włącz Filmy na pełnym ekranie

Kingdom 04 Krwawy Księżyc Remigiusz Maciaszek


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=nkFqsvUEODs



Najlepsze komentarze:

szukajd... Jakby ta gra była na komórkę to na jakiś czas odszedłbym od kompa ;]
Mr Cyce... Rock nagrywaj :P
Kingdom jest spoko :D
Tomek M... był czerwony księżyc i dlatego były te latające dupki
nowacze... Rock wybuduj kamienie mury ja mam 22 dzień i sie jeszcze trzymam, polecam także jak bedziesz wiedział ze będzie ta czerwona moc to znajdź pomnik gdzie ulepsza sie łuczników i daj dam trochę pieniędzy wtedy łucznicy bedą celniejsi. ?
Drimo3k... Poleci mi jakąś podobną grę do tej? Jakąś indie z elementami RPG lub/i strategii?
JD M... Podpowiedź: na kamienne budowle musisz znaleźć taką jakby drewnianą kapliczkę i ulepszyć ją do kamienne za ok. 6 monet
Sandro ... Ta niechęć do wracania do gry, a potem niechęć do odejścia, o której mówisz to inna odmiana tego co ja nazywam syndromem "nie-chcę-jechać-na-ten-biwak/obóz", który występuje u doświadczonych harcerzy. Wiedzą czego mogą się spodziewać i często napalają się, ale przed samym faktem stwierdzają, że "A może powiem, że jestem chory, albo coś mi wypadło. Nie chce mi się jechać." A potem okazuje się, że biwak/obóz/jaki kolwiek inny wyjazd był zajebisty i żal wracać.
krzyszt... Hej rock mam podpowiedź jeżeli będziesz sypał złote monety w lesie to te demony wezmą je i uciekną i nie będą atakować twoich ludzi a przecież złoto możesz bardzo łatwo zdobyć nawet na tym zaoszczędzisz !
Bartek ... Rozgromili mnie w 29 dniu a to tylko dlatego, że podszedłem za blisko portalu z zerową staminą. Faktycznie ma gra potencjał można ją nieźle rozwinąć.
Robert ... chyba początek 2016
Robert ... seria fajna (wersja na android ma wyjść w 2016 )
Cyru$... Dlaczego nie było wczoraj odcinka?
Mateusz... fajne odcinki. oby tak dalej ;)
Cz?owie... Rock, jako Wrocławianin mogę Ci podpowiedzieć, że materiał kapliczki po prawej jest ściśle związany z materiałem, z jakiego wykonany jest twój ratusz ;)
MikelzP... Jak zwykle ekstra! czekałem ;)
MasterR... nieeee ! dlaczego koniec odcinka ! :D jeszcze ! :) i nie galopuj tam i z powrotem tylko buduj :)
Kali Ka... Rock musisz rozbudować to co mówiłeś że nie będziesz rozbudowywał (koło portalu) Like żeby widział to ważne
Tomek... Rozbudowa nie zależy od liczby ludności? (jak grał w odc 1-2 to chyba nie znalazł tej konstrukcji)