Włącz Filmy na pełnym ekranie

Part 13 Until Dawn KOGO URATUJEMY? Kubson


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=xFpexhowNTU



Najlepsze komentarze:

Cyprian... I po co to było w nocy oglądać.
Dominik... panie Janie panie Janie pora wstać pora wstać
Dawid J... jesli bys sie schowal przezylibyscie oboje
WIKTORI... Jakbyś się schował to byś uratował Jessice! Gdybyś się tam nie ruszał oczywiście. Jestem taka zła że masakra. ???
Angry M... No i dlatego właśnie w takie gry gra się na spokojnie poszukując wskazówek i przechodząc grę na raz.
Black E... wiem co czujesz ziom. ja nie uratowalam Jess i tez bylam na maksa wkurwiona. to jest taki bol xD
Kociara... Jess, To na pwno Jess taaa
Karolin... tak szczerze powiem że Hannah wygląda lepiej jako zombie xD
Mikkus2... Biedna Ash..., biedna Jess... i biedny Josh ???
Mila... 26:43 jakbyś się schował? byś sięnie ruszał i przeżyłiby
Mops... Ja wale przecież dziadek mówił, że Wendigo potrafiom doskonale naśladować swoje ofiary.
Stokrot... z tym amttem o o maly wlos ale nwm jak mogles to tak zjebac :C
Nika Ma... masz uratować ashlie
Winston... kto ogląda w 2016?
Kinia L... 21:20 Rozwaliło mnie to .-. xddd
Jason B... TA GRA JEST POPIERDOLONA! (przepraszam fanów, to tylko moja opinia)
Y.A.S.S... znam piosenkę o Janie :D
Filip J... ja to oglądam o 2:23. Ale będę miał zarąbiste sny :)
Eyed An... dobrze że poswięciłeś Josha bo by inaczej stał się wendiego i by był ostatnim wendim po by zjadł swoją siostre tak by zoztał ostani wedi którym by był Josh.