JAK POZYSKAĆ FUNDUSZE EUROPEJSKIE?!

Jest takie genialne przysłowie "Pieniądze leżą na ulicy wystarczy się po nie tylko schylić" Można sprzedać nerkę, można pożyczyć od rodziców, można napaść na bank, ale można też skorzystać z pomocy Funduszy Europejskich. Czy jest to rzeczywiście takie trudne i mało dostępne? Ile i jakie dofinansowania są dostępne? No właśnie, trzeba to sprawdzić! Po prostu Ufunduj Sobie Przyszłość ;) Wyszukiwarka Dotacji www.funduszeeuropejskie.gov.pl/wyszukiwarka/ Portal Funduszy Europejskich www.funduszeeuropejskie.gov.pl/ Subskrybuj by nie przegapić żadnej produkcji! Facebook co nowego u nas? Pierwsze info! Instagram najpiękniejsze foty tylko tutaj! Miniaturę wykonał zespół LPC Team Muzyka: Dj Quads LovinPOZYSKAĆ FUNDUSZE EUROPEJSKIE?!


Najlepsze komentarze:

Ryj Jak... Reklamując innowacyjny postkolonialny komunizm z UE musiałeś zasłonić symbol Apple, bo przecież Woźniak nie brał żadnych dotacji i nie płacił ubezpieczenia. - och -
Katarzy... Łodzianki :)
Mateusz... z urzedu pracy dobrą opcją jest Bon na zasiedlenie
Klaudia... Ooo, Plac Wolności, szkoda, że akurat cię nie spotkałam jak nagrywałeś :D
Karol A... Poznań :)
Banersk... Może sprawdziłbyś jak prowadzić firmę? Głównie chodzi mi o tym co osoba prowadząca firmę musi robić co miesiąc, jak wystawiać faktury itp. itd. A co do odcinka - Świetny jak zwykle! :)
exiztoo... Za JDegi szanuje .xdd
DRAHMIN... ZUS, US, UM - Trójkąt bermudzki, w którym znikają nasze pieniądze.
facho24... Niczego sie nie dowiedziałem o dotacjach z tego filmu
kaszaaa... Bardzo ambitny materiał :)
Micha?... Powiem tyle, na tej stronie niby coś tam jest ale w rezultacie nic, są kursy angielskiego dla 100 osób które są na skraju nędzy. To ja się pytam na cholerę takiej osobie roczny kurs angielskiego? dla przedsiębiorców są programy z udziałem własnym i narzuceniem co ma sobie i jak wyprodukować, a te lepsze i tak 90% zabierają uczelnie B&R.
JandruK... Prawdziwe fundusze na kwoty kilkaset tysięcy i więcej to :) kilkadziesist stron ;] wniosku. Takze te pare zl to mozna sobie wsadzic.
Natalia... "miłe panie z urzędów" hahahaha
Karolin... Bardzo potrzebowałam takiej ilości informacji :) Dymi bardzo dziękuje i pozdrawiam :)
Bartek ... Wniosek z filmu: zgłosić się do Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich :)
Dj Amne... 1.Spoko filmik od długiego czasu myślę nad zamorzeniem filmy ale brak kasy i tak raczej szybko tego nie zrobię jak kiedykolwiek biznes plan jest ale kasy nie ma a są małe dzieci i najniższa krajowa
2.8:40 fajne cenzura ale i tak wiadomo ze do apple sam go pokazałeś w innych filmikach, myślisz że apple ci za to zapłaci oni cię pewnie nawet nie widzą
pozdro. ;)
Dominik... Sprzedałeś się
Dominik... Sprzedałeś się
KIBICUJ... Ty jako jedyny kanał tego typu filmy oglądam do końca
HiTmEnX... Sprawdź jaką potrawę najlepiej robić na grillu !
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCSBmpo4ksx-1GzKorS4YOnQ