Quad Vlog Przebita opona, Znowu policja, Bobek sie zgubil,...

Quadvlog Bobek sie zgubil, Przebita opona, Znowu policja, Ukraińskie grzybiarki + Różowy polonez, Stówką po polach w okolicach warszawy Kto chce do nas dolaczyc ? Mamy tajna grupe na FB tylko dla osob z woj mazowieckiego. Dolaczyc moga tylko osoby ktore maja crossa lub quada. Kazda osoba przed dodaniem do grupy musi przejsc weryfikacje. Jesli ktos chce dolaczyc to prosze mi wyslac prywatna wiadomosc na Instagramie Przebita opona, Znowu policja, Bobek zgubil, Ukraińskie grzybiarki Różowy polonez


Najlepsze komentarze:

bobeklt... Kto chce do nas dolaczyc ?
Mamy tajna grupe na FB tylko dla osob z woj mazowieckiego.
Dolaczyc moga tylko osoby ktore maja crossa lub quada.
Kazda osoba przed dodaniem do grupy musi przejsc weryfikacje.

Jesli ktos chce dolaczyc to prosze mi wyslac prywatna wiadomosc na Instagramie https://instagram.com/bobekltz400/
Ondrej ... Like
NiksGam... Man arīira kvadraciklis
Hodowca... Te quady to o jakiej sa mocy
Mateusz... witam panów w moim rejonie niespodziewałem się że kiedyś przyjedziecie ??????? filmy są mega ??
izoHi P... Jak się nazywa twój quad?
Igor Ko... Bobek fajny film
K4P!... NA gryzzli bez kasu można jezdzić ja jest zajerestronwany na pojazd gospodarczy(traktor)
Szym us... Jakie quady macie, co polecacie tak do 5-6k
Konrad ... Znajome okolice kolego
Marquis... Najlepsze komentarze jak kłęby kurzu przed toba HAHAHA nie moge
N.B. RS... where are you from?
Piotr K... EHEHEEE wy to nawet ruchanie macie na rejonach ;)
Adam Gr... Gdzie to było
PolskiK... zajebisty odcinek sam mam suzuki guad
danltz... Nice
Vemi 18... Mam pytanie jaką nazwe ma ten quad
Pan Sob... 3:50 To czasem nie był opoltrans po prawej?
dziurni... Hahaha No! Panowie jak się w Markach podoba?
Radek B... Widzę moje okolice :) pozdro z Radzymina
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCFUNbWeL5o4jx5WvqfZycFA