Moja pierwsza jazda ciężarówką MOTODORADCA


Dołącz do nas i subskrubuj kanał :) INSTAGRAM : Mini test a przy okazji moja pierwsza jazda ciężarówką, jak myślicie nadaję się na trakera? Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, w polu dyskusja, czy też w grupie „moto doradcy”, w innych kwestiach pierwsza jazda ciężarówką MOTODORADCA

Najlepsze komentarze:

adek d...z naczepą zaladowaną by tak nie zmieniał biegów :)
Szmarag...W wady i zakety konkretnuch samochodów to filmik z kia ceed 2010 i 2011
Lukasz ...Mercedes MP4 fajne wszechstronne auto ale jak zauważyłaś skrzynią długo losuje biegi i trochę szarpie tym autem pod naczepa z towarem wygodniejsze zdecydowanie do jazdy jest volvo lub renault T no i biegi działają plynnie...
Tomek G...Latam Actrosem w automacie na Włochy...po górach masakra...do wyprzedzania również.
Ondylio...Fajny odcinek, brakuje tylko widoków z kabiny na ulicę, żeby poczuć to co czuje kierowca.
MyStuff...Gubi to sie Skrzynia Agile w Iveco daily xD. To jest dopiero wyzsza szkola jazdy,wjezdzasz na rondo popuszczasz gazu,chcesz przyspieszyc,skrzynia sie zamula,szuka biegu. W tym momencie leb na szybie i po chwili ląduje on na zaglowku bo skrzynia znalazla bieg. Nigdy przenigdy nie jezdzilem czyms tak strasznym
smotere...Co zrobiłeś z peugeotem?
Jak gdzieś to wyjasniałeś to proszę link.
Daniel ...Cześć?!! Waldku Ty jako laik idealnie nadajesz się żeby zrobić film na temat "wyścigu słoni". Pokaż wszystkim jak wygląda jazda po autostradzie z perspektywy kierowcy. Nagraj film i wrzuć urywki jak zachowują się mistrzowie z osobówek względem ciężarówek. Wszyscy krzyczą "tiry na tory, karać za wyprzedzanie, postawić zakaz w całej Polsce". Pokaż jak jeżdżą święte krowy na odcinku Łódź Warszawa lewym pasem 95km/h i jemu nikt nic nie powie. Pozdrawiam ?
interne...kierowcy tira srają do żwira
Marcin ...Dobrze i wygodnie sie jedzie jak to nowym.
_ Sofci...Tylko po co Ci ten tir?
Jarekja...Chore zakazy, ja osobiście jeżdżę i mam je w d_pie.Pozdrawiam Panów Kierowców i Ciebie Waldemar
V3 Gara...Ziomek za dużo siana masz:P ale pomysł kozak kupił bym jak bym miał za dużo siana kozacka ciężarówka:) załatw sobie do tego naczepe przerobioną na apartament i z rodzinką w swiat:) propsy wpadaj na livea do mnie któregoś razu;) piona!
Miami G...Siema Waldek z czasem podepnij naczepę to do dopiero będzie jazda bez trzymanki, nie no coś ty świruje sobie może być sztosik
BlackLi...2:44 co to za ulep w oknie na trawniku stoi ??
ulaniec...dobry mercedesik xd
Dragons...Pisz do Tkaczyka lub Nasierowskiego maja kanały na YouTube polecisz z nimi w trase
Sebasti...Waldku, mogłeś śmiało jechać nad morze ponieważ sam ciągnik waży około 8ton a zakaz wakacyjny jest powyżej 12 ton ;) pozdrawiam ;)
Jas Fas...no to mozna juz zaczynac prace jako dostawca pizzy XD
Szmarag...W wady i zalety konkretnych samochodów kiedy bèdzie kia ceed 2010 i 2011
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCG_hveTf7rEquJ3OLQ410Bw


Moto Doradca ciekawostki

Moto Doradca ciekawostki

Historia kanału Moto Doradca zaczyna się w dniu 2012-12-22 13:30:15.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 612 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 77972863 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 287715 użytkowników.